|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverVi har Global kjøkkenkniver. De er sylskarpe og veldig gode. Storfornøyd med dem
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverVi er veldig fornøyd med våre Wüsthofkniver, i serien "Le Cordon Bleu". Brødkniven er helt fantastisk, aldri mer "vanlig" brødkniv. Ga en i julegave til mamma i fjor, hun ble kjempeglad. De er ikke så billige dessverre. Brødkniven er den som kalles konditorkniv ser det ut til, den koster 799,- på LYK.
![]() |
#4 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverJeg har lagt min elsk på mac-kniver. Ingenting bedre! (Jeg har en global også, men foretrekker altså Mac..) Hilsen en kjøkken-geek. Tror kanskje kitchn.no har dem, vet ikke helt hvilke andre som fører dem og har netthandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode kjøkkenkniver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jeg og - vi har fått en slik av en kokk vi kjenner og er svært fornøyde med den.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverOm du skal ha kniver som er gode og billige, så er fiskars kjempegode kniver (scoret veldig høyt da dansk et forbrukermagasin testet kniver)
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Har en kniv av dette merket, og den er kjempegod. Hadde Global-kniv tidligere, men den knakk, rett og slett..kan ha vært noe feil med den ene kniven da |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverJeg har Victorinox og Fiskars, akkurat nå holder jeg en knapp på Fiskars, men det er min far som har vært kokk i snart 50 år som har fyllt magnetlisten med Victorinox. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverVictorinox får min stemme også. De sitter veldig godt i hånda og er bra balansert, men jeg vet at enkelte syns de er for lette.
![]() |
#12 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverTupperware knivene har jeg vært veldig fornøyd med, brødkniven er veldig god. Også er det livstidsgaranti på de?(mener at det skal være noe sånt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Oljing ja. Det burde man kanskje bedrive? Hva oljer du skaftene til Victorinox med da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverDaffy: har faktisk kjopt en olje på Ikea, en blank olje i en liten gjennomsiktig flaske. Fukter papir med oljen, og gnir godt inn i skaftet. Lar det ligge et par timer for jeg torker de godt og de er klare for bruk igjen.
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverI følge kokkegubben så er det Victorinox og Global som gjelder.
![]() |
![]() |
#19 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverVictoriox på 15 året. Kjempefornøyd.
![]() |
#20 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Gode kjøkkenkniverVi er også veldig fornøyde med tupperware sine, type TupperChef. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|