Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 17:34   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?

Jeg personlig synes det virker fullstendig latterlig, og enda litt til.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=493436

Eks:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:36   #2
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?

Ja, nå synes jeg altså at den husstylingen har tatt litt av. Pene bilder og alt det der, men det er ikke det jeg er mest interessert i hvis jeg skal kjøpe bolig.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:40   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Idiotisk og latterlig! Men, det største problemet er vel at folk går fem på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:42   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Helt enig med HI. Nå drar de strikken vel langt. Det der må da være total bom......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:59   #5
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Det er greit for meg i hvert fall.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:03   #6
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det tar jo fokuset bort fra dem som er viktig å vurdere.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:04   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Ja, nå synes jeg altså at den husstylingen har tatt litt av. Pene bilder og alt det der, men det er ikke det jeg er mest interessert i hvis jeg skal kjøpe bolig.

Nei, jeg gir i grunnen beng i hvordan dusjhodet ser ut.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:08   #8
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg har lagt merke til at særlig Aktiv Eiendom holder på med det "salgstrikset" og det appellerer ikke til meg i det hele tatt, verken som kjøper eller selger. Hadde vel neppe latt være å kjøpe en eiendom med slike annonsebilder, men hadde nektet meglerfirmaet å markedsføre min leilighet på tilsvarende vis Synes det er en fornærmelse mot kjøpers intelligens.

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:12   #9
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Har tenkt samme tanken. Leste en salgsoppgave om en leilighet her i byen fra privatmegleren; mannen trodde jeg leste fra en novelle

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:26   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er helt teit, rett og slett.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:31   #11
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er lei av de bildene OG av at bildene er så dratt... et toalett ser jo ut til å passe til en elefant...men når du går på visning, er det bare en liten trang krok der det ikke er plass til å tenke engang..

Og enkelte dører ser ut til å være dobbeldører osv..slikt irriterer meg...

Gidder ikke gå på visninger som har slike villedende annonser

Gammel 28-10-07, 19:18   #12
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir mistenksom dersom det blir for sære annonser. Dersom mange av bildene kun viser blomstene og de levende lysene på badet og sofaen i stua er fotografert i ulike vinkler lurer jeg på hvordan huset virkelig ser ut.

Nærbilde av plenklipperen i hagen er også lite relevant så fremt den ikke er inkludert i prisen på huset.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:25   #13
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Merkelig fokus, ja.
Jeg har reagert på det samme når jeg har sett bilannonser - bilde på bilde av felger, ratt og dashbord, men ikke ett eneste av f.eks bagasjerom (jeg har sett etter 7-seter) enda det er svært så interessant. Kunne like gjerne hatt med bilde av rattmuffen og terningene.
Javel, tenker jeg da - Er det dette de vil vise frem, er vel ikke resten så bra.

Gammel 28-10-07, 19:27   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er slik at de pene blomstene og bildet er inkudert når du kjøper leiligheten, er det jo forsåvidt greit nok... Men noe sier meg at de ikke hører med - så det blir for teit.

Gammel 28-10-07, 19:29   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Ikke sånne heller:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:32   #16
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aner meg at man ikke får den såpepumpen på kjøpet heller.

Gammel 28-10-07, 19:35   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det aner meg at man ikke får den såpepumpen på kjøpet heller.

Det spørs sikkert hvor mye du er villig til å gå over takst.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:38   #18
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Gammel 28-10-07, 19:48   #19
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er latterlig med bilder av gjenstander som ikke følger huset/leiligheten. Man kjøper da ikke eiernes smak? Ja, jeg har nok latt meg provosere av sånne bilder enkelte ganger. Det får meg til å føle at eiendomsmegleren prøver å lure meg, som potensiell kjøper.

Gammel 28-10-07, 20:12   #20
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.