Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et par essensielle spørsmål

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 18:16   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Pålegget skal på den flate siden slik at knekkebrødet beholder stilen selv mens det spises.

Da ligger det jo opp-ned? Og ser du mye under knekkebrødet når du spiser?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:17   #22
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Da ligger det jo opp-ned? Og ser du mye under knekkebrødet når du spiser?

Jeg må tenke over hvilke signaler jeg sender ut til mine fellow lunchers.

Gammel 20-10-06, 18:18   #23
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Dorullen skal henge utover, og man går forbi folk med puppene mot dem. Ellers vil du havne i fanget på vedkommende hvis du mister balansen.

Gammel 20-10-06, 18:23   #24
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

1. flappen inn mot veggen
2. rumpa( med mindre det er en riktig lekker fyr )
3. hullete sia opp.

era er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:36   #25
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Dorullen henger innover, jeg går med rumpa mot dem jeg går forbi, og knekkebrød skal selvsagt ha pålegg på siden uten hull.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:40   #26
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Dorullen skal henge utover, og man går forbi folk med puppene mot dem. Ellers vil du havne i fanget på vedkommende hvis du mister balansen.

Ja, for dersom du mister balansen når du går mot dem, så deiser bare puppene i ansiktet deres.

Jeg er forøvrig enig i at papiret skal UT.

Oversiden av knekkebrødet har ikke hull. Derimot hender det jeg har pålegget på den hullete siden, fordi det noen ganger er mer praktisk. Men det byr meg imot.

mehmet er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:42   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Estetikk er viktig.

Hey! Det er min kommentar

Den løse enden skal henge ut i rommet. Vender rompa til og smører pålegget på den flate siden av knekkebrødet.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 19:56   #28
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Men det byr meg imot.

Uff da.

Gammel 20-10-06, 20:09   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dorullen skal henge med det løse arket ut i rommet.

Dersom de reiser seg går jeg med rumpa mot. Blir det sittende går jeg med ansiktet mot.

Knekkebrødet skal selvfølgelig smøres med hullene opp!

Går du med høyre eller venstre ben først når du går ned en trapp?

Jeg går alltid med høyre først ...

gullet er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 20:11   #30
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hmm...ja, jeg tror også jeg går med høyre først.

Gammel 20-10-06, 20:19   #31
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Papiret skal henge inn.
Rumpa eller puppa der varierer jeg litt.
Knekkebrødet skal ha pålegget på den "slette" flaten.
Høyre fot først ned trappa, tror jeg.

Gammel 20-10-06, 20:52   #32
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Standard

Er det faktisk ingen som er enige om alle punktene? Wow!

Gammel 20-10-06, 21:01   #33
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Den løse enden på dorullen henger ut i rommet.

Jeg vender rumpen til når jeg går forbi.

Hullene ned på knekkebrødet.

Sist redigert av Vanilja : 20-10-06 kl 21:12.
Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 21:07   #34
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Papiret ut i rommet, vender rumpa mot.(Eller noen ganger går jeg litt på skrå..så da blir det både litt pupper og rumpe) Og pålegget har jeg på den flate siden. Den andre veien er jo feil. :Oppgitt:

LilleVims er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 21:08   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Er det faktisk ingen som er enige om alle punktene? Wow!

Jo, meg og deg, ser det ut til.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 21:09   #36
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jo, meg og deg, ser det ut til.

Ah! Stemmer det! Kult! Det må jo bety at VI har rett!

Gammel 20-10-06, 21:17   #37
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Ah! Stemmer det! Kult! Det må jo bety at VI har rett!

Selvsagt!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 21:23   #38
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Dorullen skal selvsagt henge med papiret ut. Hvorvidt jeg snur puppene eller rompa mot de jeg passerer, er jeg faktisk ikke sikker på. Kanskje annenhver gang?

Kate er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 21:44   #39
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Går du med høyre eller venstre ben først når du går ned en trapp?

Venstre.

Gammel 20-10-06, 22:10   #40
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Dorullpapiret skal henge ut mot rommet! Jeg hater når noen har hengt det feil vei!

Tror jeg står mot den forbipasserende.

Pålegget på knekkebrødet skal selvfølgelig være på den hullete siden....ingen som smører på baksiden vel?

Tove er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.