Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hviken vogn i tillegg til Buggis?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 18:59   #21
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hviken vogn i tillegg til Buggis??

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Men vis meg den perfekte 0-12 års vognen !!

Skal du trille ungen til den blir 12 år?

Gammel 15-10-07, 19:03   #22
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hviken vogn i tillegg til Buggis?

Huff takk for tips dere. Ikke lett altså.
Vet at s3 holder seg dårlig ja. Blir ripete og stygg.. Oth med bag vil jeg ikke ha for jeg liker ikke dybden på den nye bagen, og ikke kalesjen på den gamle.. Simo er litt kjedelig egentlig, og P&T blir for smal og ulun.. Jeg er KREEESEN
Jeg får nok lete litt. Kanskje jeg finner ut av det. Har jo god tid på meg. 8 mndr gitt..

Gammel 15-10-07, 19:06   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Skal du trille ungen til den blir 12 år?

Ser visst sånn ut!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 19:33   #24
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Den nye baggen til oth er da ikke dypere enn 06?? Jeg mener jeg målte alt jeg.

Gammel 15-10-07, 19:53   #25
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg forstår buggisvalget ditt.
Som andrevogn hadde jeg valgt en lett trehjuling - gjerne med svingbart hjul (som GT) eller en joggevogn.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 20:16   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med Koelstra K73 de første månedene?

Gammel 15-10-07, 20:19   #27
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe nei ikke Koelstra heller. Den blir for sær når jeg først skal ha Buggis.

Nei du har rett Snuppa, bagen til OTH 07 er mindre dyp enn gamle bagene. Så det ser nesten ut som om babyen tipper ut av den dersom man skal ha pose i. Derfor vil jeg ikke ha den. Heller ikke den gamle, for der er kalesjen "lekk"..

Gammel 15-10-07, 21:16   #28
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil bare pushe min mening enda en gang: buggis og en lett joggevogn.

Minsten er nå snart 2 år. Jeg brukte nesten bare buggisen det første året (hadde en emmaljunga som reservevogn som vi slepte med oss i skauen eller på flyturer (tung men solid)).

Etter at han var ca 6 måneder, brukte vi joggevogna mer og mer når vi skulle bort fra asfalten. Joggevogna er lett og enkel å slå sammen, slik at det også er den vi bruker når vi skal ha vogn med i bil. Jeg har ikke savnet svingbart forhjul på den, ettersom den er så lett i utgangspunktet. Man kommer frem overalt.

Vi har en gammel in-step. Hadde jeg visst at vi kom til å bruke den så mye, hadde jeg lagt ned litt mer penger.

Gammel 15-10-07, 22:07   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hviken vogn i tillegg til Buggis?

Jeg har hatt Bugaboo Cameleon hele vognperioden. Og bare brukt den, til vi sluttet med vogn.
Jeg hadde et utall andre vogner innom også, både OTH, EW, TFK, Xplory, Teutonia, Simo, Emmaljunga mf. og div. triller. Men alle røk ut igjen.
Jeg beholdt forsåvidt Zappen en lang stund, men fant ut at jeg ikke brukte den heller.
For meg var Buggis den perfekte vogn til alle bruksområder, også til turbruk, ville aldri hatt med noen annen vogn enn Buggis på tur i skogen, eller fjellet eller hvorsomhelst, og til alle årstider (og har aldri hatt vinterhjulene).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:24   #30
Levic

Levic sin avatar

Standard

Mulig dette bunner i mer lyst enn behov. Er ofte det blir slik når det kommer til utstyr
Lurer rett og slett på NY Buggis, NY Spirit og BRUKT simo bagvogn. Så har jeg ihvertfall alt på en gang. Er jo om å gjøre å ha flest på en gang

Gammel 15-10-07, 23:31   #31
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis det er lyst mer enn behov så er det jo mye annet fint å bruke pengene på. Flere på en gang er ikke bare positivt. Når skal man bruke vognene? Xplory'n står fortsatt fint i stua i påvente av et bedre bruksområde enn rullende høystol.

Gammel 16-10-07, 00:21   #32
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Den nye baggen til oth er da ikke dypere enn 06?? Jeg mener jeg målte alt jeg.

Nei. Den har de samme målene som tidligere modeller.

Gammel 16-10-07, 00:35   #33
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Nei. Den har de samme målene som tidligere modeller.

Ja, er det jeg mener jeg også...

Gammel 16-10-07, 18:58   #34
Levic

Levic sin avatar

Standard

Den nye oth bagen er ikke så dyp. Fikk ihvertfall det svaret fra de som selger, de hadde sjekke tdet ut pga flere som spurte. Mulig madrassen er høyere, og at det er derfor den ikke blir like dyp?

Ja Stikka, er vel mer lyst, men også litt behov. Trenger nok en som vi kan bruke på gjørmeveiene i skogen her, min venninnes buggis som nå er solgt egenet seg ganske dårlig der selv med store hjul først. Den bikket liksom framover.

Så jeg får gnage litt videre på det.

Gammel 21-10-07, 00:37   #35
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Målene på OTH bagen er som sagt de samme på alle årsmodellene.

Gammel 26-10-07, 21:14   #36
Nøve
Fullverdig medlem

Nøve sin avatar

Hvor: På Kongens berg
Nøve har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Vil bare pushe min mening enda en gang: buggis og en lett joggevogn.

Må bare støtte dette. Her i huset har vi Cameleon som hovedvogn og en Babyjogger som turvogn. Har da en modell med litt store hjul som kommer seg fram overalt. Fantastiske vogner begge to, og de utfyller hverandre perfekt.

Nøve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 21:15   #37
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Målene på OTH bagen er som sagt de samme på alle årsmodellene.

Godt å høre ..
*nyinnkjøpt 07 bag i kjelleren*

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 14:17   #38
Levic

Levic sin avatar

Standard

Takk for tips dere. Har enda ikke bestemt meg, men muligens blir det en Teutonia spirit s3 i tillegg. Synes den er så utrolig god å trille selv om den blir et monster i bilen.

Gammel 28-10-07, 21:19   #39
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Takk for tips dere. Har enda ikke bestemt meg, men muligens blir det en Teutonia spirit s3 i tillegg. Synes den er så utrolig god å trille selv om den blir et monster i bilen.

Får gjøre som meg da vettu, ha en spirit til hjemmebruk, og en egen vogn til bruk når jeg skal ut med bilen

Min spirit er fremdeles ikke fraktet i bil, og ergo heller ikke slått sammen. I bilen har jeg den flyskadde mistral s'n. Den ble ødelagt på flyet hjem fra Mallorca, mannen har lappet den dammen så den er greit brukbar, så kjøpte jeg spirit for erstatningen jeg fikk for ødelagt vogn

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 21:28   #40
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte TFK Joggster twist da nobalille kom. Er utrolig godt fornøyd. Bagen er stor, han bruker den enda, med pose oppi (han er 7,5 mnd og en stor gutt) og vogna er fantastisk god å trille. Lett å legge sammen og å få inn i bilen. Har en SIMO kombi etter Lillemor også, men den er degradert til sovevogn.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.