|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Skal det være stor bokstav i "Kult" i overskriften mon tro? Sist redigert av daffy : 28-10-07 kl 01:57. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Jeg ville ikke brukt støvletter til penkjole inne. Støvletter til en røff hverdagskjole, i f.eks. ull, er noe annet.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 27-10-07 kl 23:56. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?
Slik tenker jeg også, eller til tunika.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Det kommer an på støvlettene.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Det kommer helt an på både kjolen og støvlettene.
|
|
|
#8 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Som Malena sier: kommer helt an på. Jeg har to kjoler som nemt kunne bli veldig damete, men med litt røffe støvletter med høy smal skaft og høye hæler blir de enormt lekre. Den ene er i tweed med pinafore halsutskjæring, den annen er i tykt silke, og har Charleston-snitt.
|
|
|
#9 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Enig med de som sier det kommer helt an på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Det kommer an på både kjolen og støvlettene, men jeg kan ikke huske å ha sett noen bruke støvletter til kjoler/skjørt på en måte jeg har stusset over.
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Jeg mener også at alt ligger i både kjole og støvlettene. I julebordsesongen synes jeg forøvrig det er vel å harry og stakle rundt i småsko på isholken.
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Det er jeg enig i, i alle fall for mitt vedkommende. Noen elegante damer kan være fine med kjole og en viss type skoletter, men jeg har altfor korte bein til å kunne gjøre sånt.
|
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Kult for det meste. Det kommer egentlig ann på kropp, hva slags støveletter man bruker, og selvsagt også hva slags kjole man har på. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Jeg er helt enig.
|
|
|
#15 |
|
Man tar med seg småskoene i vesken og skifter når man er vel inne på trygg grunn.
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Det kommer an på hva man legger i ordet finkjole da...Jeg ville selvfølgelig ikke hatt støvletter til en flott selskapskjole i bryllup, coctailkjole/aftenkjole etc.
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Det kommer selvfølgelig an på både støvlettene og kjolen. Klumpete utestøvletter til gallakjole går ikke så bra, men til mange kjoler kan det være veldig fint med lekre høye støvletter. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Drøye 7 år seinare tenker eg på dette.
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Ja, det synes jeg selvsagt man kan. Men nå synes jeg i grunn folk kan gå i hva de vil. Jeg tror forresten høye støvletter har hatt en liten tur ut av motebildet, til fordel for skoletter? Mulig det er derfor det har vært mindre av det?
|
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Støvletter til kjole: Kult eller kjerring?Jeg har også tenkt på det.
|
![]() |
|
|