Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Etter tippoldemor

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-07, 14:16   #1
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Etter tippoldemor

Så koseleg vedkorg! Og bordet! Endeleg eit bord det går an å sitje skikkeleg rundt når det er kaffiselskap. *lei av bittesmå, lave bord og på jakt etter spisestovebord eg kan kutte beina av...*

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 14:25   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Så koseleg vedkorg! Og bordet! Endeleg eit bord det går an å sitje skikkeleg rundt når det er kaffiselskap. *lei av bittesmå, lave bord og på jakt etter spisestovebord eg kan kutte beina av...*

Det var nettopp det jeg var så himla lei av også.
Fikk en snekker til å skjære av bena for meg, og da var høyden på bordet nøye målt til på forhånd

Gammel 29-10-07, 19:49   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det var nettopp det jeg var så himla lei av også.
Fikk en snekker til å skjære av bena for meg, og da var høyden på bordet nøye målt til på forhånd

Snekkar var eit godt tips, ja. Eg er truandes til å setje i gong på eiga hand når eg har bestemt meg for noko, og då kunne nok kanskje bordet blitt lavt nok likevel tilslutt...

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 20:11   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Snekkar var eit godt tips, ja. Eg er truandes til å setje i gong på eiga hand når eg har bestemt meg for noko, og då kunne nok kanskje bordet blitt lavt nok likevel tilslutt...

Var virkelig livredd for å ødelegge det flotte bordet, så snekker kostet jeg på meg da.
Og høyden er perfekt 66 cm

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.