|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter dere juletreet?Jeg er vokst opp med å legge meg lille julaften og våkne til julepyntet hus julaften. Snek meg opp midt på natten for å se på juletreet. Helt magisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Når pynter dere juletreet?Vanligvis lille julaften, men i år skal vi reise bort så da blir det nok før. Også har jeg tenkt på å flytte tradisjonen noen dager frem siden jeg alltid vil kaste ut treet 1. nyttårsdag. Koser meg mest med jula i adventa og i romjulen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter dere juletreet?Juletreet er det siste som blir pyntet hos oss. Det skjer på ettermiddagen lille julaften før barne-tv. Etterpå ser vi barne-tv sammen og spiser grøt
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Når pynter dere juletreet?Lille julaften, rett og slett pga. en bursdag i nærmeste familie den 22. og vi ville feire den først, før vi begynnte med julepyntingen.
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 30-10-07 kl 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når pynter dere juletreet?I år blir det nok pyntet 21 eller 22. VI skal være hjemme for første gang i år, så da må vi få jula i hus raskt - jeg fjerner den relativt raskt etter jul jeg da...
![]() |
|
|