Sv: Har du opplevd å bli mobbet?
Jeg har skrev at jeg har vert med på å mobbe.. men det er jo ikke akkurat noe en står å skriker ut..
Jeg skjemmest faktisk en hel haug..
Historien:
vi fikk en ny gutt i klassen i 5, han var fra Haugesund.
Jeg å besteveninna mi la han for hat... å brukte enhver anledning til å plage han å sende spydige kommentarer i hans retning.. Vi var på rektors kontor pga det på barneskolen å de gjorde ingenting annet med det enn å jatte å fortelle oss at det ikke var fint gjort osv..
På ungdomskolen fortsatte det.. men han begynte å ta litt igjen (noe som gjorde det enda mer gøy ) Ble mye krangling det året.. kasting av stoler å pulter... (både han og oss..) var endel inne hos inspektøren å han sa som vanlig at dette er ikke noe snilt osv..
Når jeg tenker meg om er det utrolig hvor langt lærere lar det gå før di griper alvorlig inn.. Med oss dabbet det heldigvis av etter 7klasse, men hadde vi villt kunne det pågått til vi gikk ut av ungdommsskolen uten at noen hadde gjort noe..
Det hører med til historien at jeg har snakka med han etter dette å unnskyldt måten vi var på med han å jeg sjønner faktisk ikke selv, den dag i dag at jeg har vert med på noe sånt, for det er aldeles ikke sånn jeg er som person..