|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?
Bur du åleine?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Statuert et eksempel har jeg gjort. Når jeg gjør sånne ting så angrer jeg aldri. Gjort er gjort og spist er spist. |
![]() |
![]() |
#4 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Vet ikke om det er å virkelig statuere eksempel, men jeg har indratt barnetvprivilegier til jentene noen ganger. Rydding av rommet går enten veldig greit på kort tid, eller så er det bare sutring og krangling (de har rom sammen). Når det bare har vært sutring og krangling og slett ingen rydding og jeg har snakket med dem gang på gang har det endt med ingen barnetv før de er ferdige. Det har ikke skjedd ofte, men det har hjulpet. Når barnetv begynner og de innser at jeg virkelig mener det så rydder de i turbofart så det ihvertfall får med seg slutten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Ei venninne av meg var lei av de store magasinbunkene (diverse motorsykkel-/bår-/bilmagasiner) til mannen sin, som hun ryddet unna hele tiden. Hun spurte om hun kunne kaste noen, men fikk blankt nei. Etter noen måneder tok hun det opp igjen og sa at hun skulle la være å kaste dem dersom han kunne si hvor de lå. De ble kastet den dagen ...
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg truer med ting som er gjennomførbart, dvs. at har jeg sagt at noe har en konsekvens, så opplever de den konsekvensen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?
Å,
![]() |
#8 |
godt brukt
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg koser meg med denne tråden! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|