|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Hallovenn....
Ser at jeg skrev litt uklart... Jeg mener ikke det onde, men det som er skummelt og ekkelt.... Jeg skjønner jo at mange syns det er fasinerende, men hvorfor kan vi ikke lage egne tradisjoner. Enten hermer vi fra Sverige eller så er det USA vi hermer etter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hallovenn ...Etter som jeg har hørt så er Halloween en gammel gammel europeisk skikk.. som ble adoptert av amerika å nå har vi begynt å ta den til bake igjen.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hallovenn ...
Jo, meget latterlig.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hallovenn ...Det er helt klart at Halloween og Vlaentines Day er innført av handelsstanden, men vi er jo faktisk tenkende mennesker og kan gjøre det vi vil ut av dagen. Vi må ikke kjøpe akrylkostymer på Nille, vi må ikke dynge ungene ned med syntetisk godis, vi må ikke la vær å fortelle om opprinnelsen.
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hallovenn ...
Det gjorde vi på onsdag. Stor fest som guttene mine og naboens gutter hadde sammen. Vi inviterte kamerater med søsken og hadde en kjempemorsom kveld. Alle spiste hjemmelaget pizza etter skolen/barnehage før vi voksne hjalp til med sminke og kostyme. Knask eller knep måtte til, og to voksne fulgte med hver pulje som gikk. 12 lykkelige unger takket for seg kl 20.
![]() |
|
|