|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Vet ikke om det er å virkelig statuere eksempel, men jeg har indratt barnetvprivilegier til jentene noen ganger. Rydding av rommet går enten veldig greit på kort tid, eller så er det bare sutring og krangling (de har rom sammen). Når det bare har vært sutring og krangling og slett ingen rydding og jeg har snakket med dem gang på gang har det endt med ingen barnetv før de er ferdige. Det har ikke skjedd ofte, men det har hjulpet. Når barnetv begynner og de innser at jeg virkelig mener det så rydder de i turbofart så det ihvertfall får med seg slutten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Ei venninne av meg var lei av de store magasinbunkene (diverse motorsykkel-/bår-/bilmagasiner) til mannen sin, som hun ryddet unna hele tiden. Hun spurte om hun kunne kaste noen, men fikk blankt nei. Etter noen måneder tok hun det opp igjen og sa at hun skulle la være å kaste dem dersom han kunne si hvor de lå. De ble kastet den dagen ...
![]() |
#23 |
godt brukt
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg koser meg med denne tråden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg truer med ting som er gjennomførbart, dvs. at har jeg sagt at noe har en konsekvens, så opplever de den konsekvensen. |
![]() |
![]() |
#25 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?
Å,
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?
Jeg må si jeg også lurer litt?
![]() |
#27 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Å mange eksempler ja
![]() |
#29 |
Kjernesnill
|
Eldste min er stor nok.
![]() |
#30 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har vi gjort også. Mye smelling med døra en periode, men etter dette så har de gitt seg, begge to.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Nei jeg har ikke statuert et eksempel. Mye av årsaken til det er at det nok veldig lett vil falle tilbake på meg selv. Særlig gjelder dette overfor mannen. Han er mer ryddig og ordentlig enn meg. Samme gjelder eldstesønnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Har en sekk med leker gjemt vekk som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|