|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Noen poser som er mindre enn Voksi?Jeg har en Vokispose. Trodde det var dypvognsdelen til vogna som var for liten til denne posen, så nå har jeg byttet til sportsvogna. Men – nå er det liksom altfor mye pose rundt hodet til der snuppa er når hun ligger i vogna. Det er knapt plass til henne. Er det ikke det ene, så er det det andre |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?For det er bare en pose, ikke sant? Voksi er liksom mer som et puslespill... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Noen poser som er mindre enn Voksi?(kopierer innlegget mitt fra en annen tråd)
|
|
|
#5 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Flott! Takk for detaljert beskrivelse |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Odenwalder dunposene har forresten to versjoner; "Lammy" som har integrert lammeskinn og "Holly" som ikke har det men som er litt lengre enn Lammy. Den 7am posen var fin å se på, men jeg hadde vært skeptisk til teknisk fyll. Jeg ville valgt naturmaterialer som dun eller ull i vinterposer. Odenwalderposene har også opplegg for 5 punkt sele som er praktisk i sportsvogn og bilstol. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Får man kjøpt disse Odenwalderposene på nett? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?
Venninnen min har den, og hun har bare lagt et lammeskinn fra nøstebarn i bunnen av posen, og har et ullteppe fra nøstebarn over barnet, inne i posen. Hun har Kaiser også, men den holder ikke hvis det blir 10-15 minus. Derav, var tanken, denne er mye varmere og kan bli tettere, og snøres igjen.
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Jeg hadde en Teutonia dunpose til Jonas. Den var liten og nett. Og passet til den lille bagen i Teutoniavogna. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Jeg tror alle poser er mindre og letter å håndtere voksi jeg
|
|
|
#11 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Nå har jeg kjøpt lammeskinnspose og den passer jo helt perfekt!!! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen poser som er mindre enn Voksi?Voksi er helt håpløs. Den er for klumpete og stor for mange bagger og i sportsvogn med bøyle er dne jo håpløs og åpne og lukke. |
|
|
|
![]() |
|
|