|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MSN-kommunikasjon som irritererVar usikker på hvor jeg skulle legge denne hen, så jeg la den her.
![]() |
![]() |
#2 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererDu er ikke hormonell fordi du reagerer på dette. Det virker jo helt bak mål. Hva er vitsen med å ta kontakt hvis ikke skal si noe, eller svare. Ikke gidd og svar henne mer.
![]() |
#3 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererHadde slettet denne kontakten jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererDette hadde sikkert irritert meg også. Forøvrig har jeg en venninne som gjerne ringer og starter samtaler på dette viset: "Hei!" Og så må jeg dra i gang alt. Hvorfor i helsiken skal hun ringe meg når hun ikke har en drit å preike om?
![]() |
#5 |
Carve canem
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irriterer
Å kjære vene, det må jo nesten være hakket værre. Jeg kan jo bare la være å si noe, men pr telefon så blir man jo nesten presset til å kommunisere. Skjønner at du blir irritert ja.
![]() |
![]() |
#6 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererJeg har også sånne, både på telefon og msn. Jeg gjør så godt jeg kan med å slette og blokkere etterhvert. Samme med folk som bare snakker drit, jeg gidder det ikke.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererDet kan vel hende at et eller annet skjedde slik at hun ikke rakk å skrive mer. Dette har skjedd meg med gode venner. Forskjellen er vel at de tar snarlig kontakt igjen og unnskylder at de ikke rakk å skrive mer og forklarer hvorfor.
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererJeg skjønner at dette er litt frustrerende ja.
![]() |
#9 |
Carve canem
ja hadde det skjedd en gang kanskje to, så skulle jeg gått med på det, men nå er det liksom konsekvent og hver gang. Vi snakker om minst en gang pr uke siden i sommer.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererSiden hun er en person du sjelden har kontakt med i dag, bortsett fra et "Hei" i uken som irriterer vettet av deg, ville jeg slettet henne fra msn-listen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererDet syns jeg var en merkelig oppførsel, ja. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererBlokker du |
![]() |
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
Ja, jeg ser virkelig ikke poenget å ringe til noen som man ikke snakker med så ofte, om man ikke har noe å snakke om. Det blir jo så teit!
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererDet er så forb"€#% irriterende! Har også en sånn kontakt på msn, pleier ikke å gidde å svare jeg
![]() |
#15 |
er her
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererSå irriterende.
![]() |
#16 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: MSN-kommunikasjon som irritererFår du i gang en samtale dersom du "tar tak" da? Det kan jo være en ensom person som ikke vet helt hvor hun skal begynne.
![]() |
|
|