Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 22:27   #61
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Æsj at jeg har leid film som jeg skal se nå, for dette er visst en diskusjon som kan nå uante høyder.

Jeg stiller meg bak Sitron, Lisa, Flua og Rajraj (?). Jeg tar ikke Schau bokstavlig, og jeg syns det er trist at noen gjør det. Jeg syns fyren er flink til å sette fingeren på en del sider ved "folkesjela" jeg syns er fæl.

Gammel 03-11-07, 22:30   #62
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er det som er forskjellen ja. Noen av oss mener at det å være tiltrekkende og sexy handler om hele personen og ikke bare en persons utseende.

Og hva er egentlig vi som klarer å skille mellom personlighet og utseende? Overflatiske?

*spent*

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:30   #63
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Æsj at jeg har leid film som jeg skal se nå, for dette er visst en diskusjon som kan nå uante høyder.

Jeg stiller meg bak Sitron, Lisa, Flua og Rajraj (?). Jeg tar ikke Schau bokstavlig, og jeg syns det er trist at noen gjør det. Jeg syns fyren er flink til å sette fingeren på en del sider ved "folkesjela" jeg syns er fæl.

Jeg tar ham heller ikke bokstavelig, men jeg ser bare ikke på noen måte underholdningsverdien.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:30   #64
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Hahaha! Dere er så søte når dere driver med munnhuggeri.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:31   #65
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva i all verden mener du med å si noe sånt?

Det kan du jo tenke på om du syns det vil være spennende å finne det ut.

Gammel 03-11-07, 22:31   #66
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Enig i at vi får holde oss til sak her. Skjønner ikke helt hva jeg har misforstått...

Du leser ganske systematisk Sitron i verste mening.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:32   #67
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og hva er egentlig vi som klarer å skille mellom personlighet og utseende? Overflatiske?

*spent*

Det ligg vel kanskje meir i kva ein finn tiltrekkjande med andre menneske. Eg har heller aldri blitt verken sjarmert eller mo i knea av personar eg ikkje finn mentalt tiltrekkande.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:32   #68
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tar ham heller ikke bokstavelig, men jeg ser bare ikke på noen måte underholdningsverdien.

Jeg ser ikke underholdningeverdien i realityprogrammer, men ser jo (dessverre) at mange andre finner dem underholdende.

Gammel 03-11-07, 22:32   #69
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Den kan du jo prøve å tenke ut selv.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:34   #70
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar på meg oppgaven å tolke Sitronen; med "kristentullinger" mener hun fundamentalistiske, selvrettferdige kristne som ikke tar fem flate øre for åpent å uttrykke sin fordømmelse og avsky for homofile og mennesker generelt som ikke lever akkurat som dem selv.

Klart det er morsomt når noen får dem til å hisse seg opp!
Det synes selv PK-Zoë.

Det til side - Schau er disgusting.

Jeg har hatt tålmodighet med han i mange år - fordi hen åpenbart er intelligent og morsom.
MEN han er jo ubegripelig ekkel - og mange av stuntene hans er skreddersydd for tenåringsgutter, og ikke for meg i det hele tatt.

Og nå kjenner jeg at jeg har fått min dose Schau.
Ikke fordi jeg har sett på dette programmet. Men fordi når jeg leste om det på forhånd, så tenkte jeg bare "Det ORKER jeg ikke å se på".
Ekkelhet og selvdestruktivitet er bare ikke underholdning for meg.
Det selvdestruktive elementet som enkelte har, er bare trist. Og da jeg så han hos Thomas og Harald på TV2 i går kveld, så så han ikke ut som seg selv i det hele tatt - og da mener jeg ikke pga. skjegget.
Han så nervøs og satt ut ut - som om han hadde strukket det hele for langt, selv for han. Og han sa jo også noe om at å leve så tett på elendighet over en så lang periode hadde vært i overkant tøft.

Og det at han hadde hatt en mislykket plastisk operasjon, er jo bare leit.
Selvdestruktiv oppførsel er jo gjerne det.

Gammel 03-11-07, 22:35   #71
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

10 poeng til Zöe.

Jeg syns forresten av Schau er ufattelig ekkel jeg også. Men han er sånn må-se-ekkel.

Gammel 03-11-07, 22:36   #72
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg applauderer innlegget til Zoë.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:38   #73
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Så lenge Schau ikke skader eller misbruker andre enn seg selv, tåler jeg nok ganske mye fra den kanten.

Jeg syns også Kristopher Schau er unbelievably hot, og har likt ham i over 10 år. :groupie:

Mener du at det er greit å ha sex mot betaling generellt eller bare om det skjer på TV?

Det har ikke falt deg inn at det kan være skuespill? Eller syns du det er ille å spille inn slike filmer i en film også?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tar ikke Schau bokstavlig, og jeg syns det er trist at noen gjør det. Jeg syns fyren er flink til å sette fingeren på en del sider ved "folkesjela" jeg syns er fæl.

Må legge til at jeg ikke har sett dette programmet, og har ikke noe behov for det. Men jeg syns uansett det er ganske tøft å bruke seg selv som kunstverk og samfunnskommentar.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:38   #74
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et ordentlig kreminnlegg fra Zoë, ja.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:39   #75
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg ler meg forresten fillete av de der engelske gutta også, Sanchez.

Gammel 03-11-07, 22:40   #76
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en utbredt oppfatning at Kristoffer Schau er sexy - ref. denne artikkelen i Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av Dagbladet

44,6 prosent av kvinnene synes Schau er den mest sexy mannen av de fire Team Antonsen-gutta. 13,8 prosent av de spurte kunne endog tenke seg å få barn med Schau.

Jeg har for øvrig også sans for mannen, selv om jeg nok ikke er blant dem som sikler mest.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:41   #77
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg kunne tenkt meg å pule Antonsen, jeg.

Gammel 03-11-07, 22:44   #78
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er forøvrig svært enig i Aftenposten sin omtale av programmet (de gav 5 ut av 6). "Reise gjennom rottenskap" var en utmerket måte å si det må.

http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article2079331.ece

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:44   #79
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har ikke de 13,8 prosentene fått med seg at Schau synes gravide kvinner er skikkelig stygge!

Gammel 03-11-07, 22:46   #80
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Har han sagt det?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.