|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene till jul?
De har den i bokklubben. Der får du den til 399,-. Hvis du er medlem da.
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?De har sett veldig mye på Peter Pan. Ellers likte de godt Istid og Nemo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?Vi liker godt Ivo Caprino filmene. Alle sammen. Kjekt at de er norske også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?Jeg synes Biler er en god tegnefilm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?Har bestilt julegave til Oliver fra Bokklubben
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?Men Karsten og Petra tror jeg ikke JEG orker.
![]() |
#27 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?
Ja helt enig.
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?Jeg tror kanskje de to Toy Story-filmene er de filmene Poden har sett mest. Heldigvis for oss, som også synes begge er knallbra.
![]() |
#29 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke "klassiske" barnefilmer skal vi ønske til ungene til jul?Peter Pan, Pinocchio, Albert Åberg og Charlie og Lola er favoritter her. Jentene venter veldig på at sesong 2 av Charlie og Lola kommer på DVD.
![]() |
|
|