Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 17:06   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?

Jeg tror at unntakene er flere enn regelen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 17:08   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror ikke jeg. Absolutt ikke.

Gammel 04-11-07, 17:11   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Du skal få lov til å tro feil, Iset. *raus*

Gammel 04-11-07, 17:11   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar aldri feil. :snøft:

Sist redigert av Dixie Diner : 04-11-07 kl 17:17.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 17:18   #25
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hva er regelen ?*forvirret*
Jeg har vært stor tidlig begge gangene. Skikkelig oppblåst.
Og kjent liv tidlig begge gangene.

Jeg er også gladtjukk !
Hører vel til regelen jeg da.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 17:18   #26
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her er magen min ca. 19 uker på vei. Jeg kjente liv første gang i uke 17.

Oi...magen til min venninne er mer som magen til Iset. Vet jo at det er individuelle forskjeller, men at det skal bli så stort så fort.

Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 17:20   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det er vel egentlig ingen regel sånn sett. Men jeg har iallfall inntrykk, etter å ha sett på 208493475947658294732894 magebilder av gravide og i tillegg sett på venninner i alle former som har vært gravide, at de som er høye og magre/tynne oftere får gravidmage sent og at magen er mindre hele svangerskapet, enn de som har litt mer fett på kroppen. Men det sier vel seg selv også, for vi med litt ekstra har jo mer å presse utover og kanskje slappere muskler (jeg har ikke en eneste muskel i magen, tror jeg).

Men det er jo alltid unntak, slik som med ALT her i verden. Det er vel egentlig bare å sette seg ned og google eller se på magegalleriene på snartmamma.com, så ser man det med en gang.

Gammel 04-11-07, 17:21   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hva er regelen ?*forvirret*
Jeg har vært stor tidlig begge gangene. Skikkelig oppblåst.
Og kjent liv tidlig begge gangene.

Jeg er også gladtjukk !
Hører vel til regelen jeg da.

Og hvor var du gladtjukk, sa du? Det må være i hodet. Kroppen din er da i alle fall flott.

Gammel 04-11-07, 17:22   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er vel egentlig ingen regel sånn sett. Men jeg har iallfall inntrykk, etter å ha sett på 208493475947658294732894 magebilder av gravide og i tillegg sett på venninner i alle former som har vært gravide, at de som er høye og magre/tynne oftere får gravidmage sent og at magen er mindre hele svangerskapet, enn de som har litt mer fett på kroppen. Men det sier vel seg selv også, for vi med litt ekstra har jo mer å presse utover og kanskje slappere muskler (jeg har ikke en eneste muskel i magen, tror jeg).

Men det er jo alltid unntak, slik som med ALT her i verden.

Og jeg har inntrykk av, etter å ha sett minst like mange mager at det ikke er noen regel.

Gammel 04-11-07, 17:23   #30
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Og hvor var du gladtjukk, sa du? Det må være i hodet. Kroppen din er da i alle fall flott.

Joda, men jeg har alltid hatt litt mage vil jeg si.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 17:24   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Og jeg har inntrykk av, etter å ha sett minst like mange mager at det ikke er noen regel.

Nei, regel kan det vel ikke kalles, men jeg tror bestemt at det oftest er sånn. Helt og holdent.

Gammel 04-11-07, 17:24   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Joda, men jeg har alltid hatt litt mage vil jeg si.

Jeg har alltid sett på deg som tynn.

Gammel 04-11-07, 17:29   #33
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Stoore forskjeller ute og går når det kommer til magestørrelser. Så magestørrelsen trenger absolutt ikke å tilsi hvor langt man er på vei. Har inntrykk av at veldig slanke personer (høye og tynne) ofte får mindre og senere gravidmage enn de med litt mer fett på kroppen.

Venninnen min er lang og tynn, og har ikke et gram for mye noe sted. Men det er sikkert mye fostervann osv.

Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 17:39   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, det og/eller slappe magemuskler kanskje? Musklene blir vel enda slappere når man blir gravid.

Gammel 04-11-07, 17:41   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset har selvsagt rett. Det er en overvekt av lange, slanke mennesker som har mindre mager enn de som er små og stutte. Det er jo rett og slett biologisk logikk.

Gammel 04-11-07, 18:07   #36
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Magen min denne gangen tilsvarer uke 18-19-20 første gangen jeg var gravid, nå når jeg er 12+ ettellerannet.
Men tror nok det er store individuelle forskjeller.
Det kan være hun har mye luft, det kan være et flerling svangerskap eller mye fostervann at hun er en mnd lenger en hva hun tror eller at hun rett og slett får tidlig mage.
Når jeg var førstagangs gravig fikk jeg vite at siden jeg hadde bakoverbøyd livmor ville jeg få sent mage, dette stemte overhode ikke på meg iallefall.

Gammel 04-11-07, 19:25   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt vise noen bilder av meg, 0 uker på vei, som vil få deg til å lure ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 19:35   #38
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg kan godt vise noen bilder av meg, 0 uker på vei, som vil få deg til å lure ...

Jeg også! Jeg kan love deg at om jeg hadde sluppet magen helt så hadde jeg sett ut som jeg var i alle fall tre mnd på vei.

Gammel 04-11-07, 19:44   #39
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Å se ut som man er 3 måneder på vei er vel ikke noe særlig?
Ved 3 måneder er det mange som ikke ser gravide ut i det hele tatt.

Jeg ser også ut som jeg er 3 måneder på vei.

Sant nok. Jeg ser veldig gravid ut når jeg er tre mnd på vei. Det var det jeg gikk ut i fra.

Gammel 04-11-07, 19:44   #40
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Da kan jeg forsåvidt bare se meg selv i speilet

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.