|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor har du gifteringen | |||
| På høyre hånd |
|
114 | 74,51% |
| På venstre hånd |
|
19 | 12,42% |
| Har ikke giftering/går ikke med den |
|
12 | 7,84% |
| Vil se svarene |
|
8 | 5,23% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Hadde manneslasken tatt til vett og gjort meg til anstendig kvinne, ville jeg trolig hatt den på venstre hånd. Dette fordi jeg er høyrehendt og antar det ville føles mest praktisk å ha den på venstre. Men mine fingre er nakne på begge hender.
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 02-11-07 kl 23:49. Årsak: Kommafeil. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Har gifteringen på høyre hånd, forlovelseringen på ventre. mannen mistet sin forlovelsering derfor kjøpte vi nye ringer da vi giftet oss.
|
|
|
#84 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Jeg har den på høyre som oftest. Noen ganger har jeg den på venstre - egentlig uten å vite helt hvorfor den er der...sikkert noe jeg har gjort i søvne fordi det har klødd under ringen eller noe sånn.
|
|
|
#85 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Vi er forlovet, og jeg har ringen på høyre hånd. Sambo på venstre. Den ble litt liten til han, så den passet ikke på høyre hånd lengre, og etter å ha tatt ut ringen, så var han så vant til å ha den der. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Vi har ringen vår på høyre hånd begge to. Dvs, jeg har min i et kjede rundt halsen akkurat nå pga eksem på begge hendene.
|
|
|
#87 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Jeg har min på høyre, men jukser og tar den på venstre når jeg reiser til land som har den på venstre
|
|
|
#88 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Både jeg og min husbond har gifteringen på høyre hånd.
|
|
|
#90 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?På høyre hånd. Jeg bruker den ikke hele tiden, for jeg får lett utslett av den og det er tungvint når jeg må vaske hendene så mye som jeg gjør.
|
|
|
#92 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som er gift - hvilken hånd har du gifteringen på?Høyre.
|
![]() |
|
|