Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brio Sing duovogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 22:26   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brio Sing duovogn

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hørt at denne type vogn rister veldig på ujevnt underlag.
Dessuten er den ikke særlig egnet som joggevogn osv.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:27   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er nok under snø/slapsvær at disse hjulene ville fungere dårlig her vil jeg tro, meen... da er jeg egentlig ganske sjelden ute og triller

(evt kan jeg bare kjøre til søs på Stjørdal, så går vi på asfalt )

Gammel 06-11-07, 22:29   #23
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den er ikke egnet på snø... *overtaler*

Du skal vel jogge masse vel?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:31   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Den er ikke egnet på snø... *overtaler*

Du skal vel jogge masse vel?

Ikke MED vogn iallefall

Nei, jeg skjønner at den er ikke er snøegnet.. Men man kan ikke få alt.

Gammel 06-11-07, 22:31   #25
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

OTH da?

Gammel 06-11-07, 23:17   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

OTH da?

Er den jeg har vurdert en stund.
Men ønsker å kunne snu sportsdelsvognen ...
Og ny er den litt vel dyr synes jeg.

Har bare blitt så lei av å vurdere EW, OTH og TFK at jeg måtte se på noe annet

Gammel 06-11-07, 23:52   #27
Left
Passiv

Standard

Klarer ikke helt å se de store forskjellene på denne og Brio sin?
Det er forøvrig en ABC Design Astro.

Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 23:55   #28
Left
Passiv

Standard

Da synes jeg denne er finere egentlig - selv om fargen var grusom. Fotbrettet virker bedre bla.

Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 00:28   #29
Pastill
Pauset

Standard

Syntes Teutonia spirit med den nye fashionbagen er litt kul.

Man kan velge fargekombinasjonen på foret i baggen og selve baggen.
Så en kjempekul en som var mørk brun med noe blomstrete mønster inne.. kul.

Gammel 07-11-07, 01:26   #30
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Brio Sing duovogn

Men den var da veldig kort. Bare 75 cm. lang.
Bugaboo (Cam.) er 90 cm. lang i rammen, og i tillegg har den "dumpen" til rumpa.
(jeg ville selvsagt hatt en Bugaboo Cam., du får de jo brukte til en god pris bla., og den har vinterhjul, men det har ikke jeg, så jeg har brukt de små hjulene alltid, også i snø og skog, går så bra så)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:16   #31
Pastill
Pauset

Standard

Det er nok delte meninger om vinterføreegenskapene til Bugaboo. Du er den første jeg har hørt om som mener det fungerer bra.
Men enig i at om man først skal ha den type vogn, så kan man jo velge den som er romsligst.

Gammel 07-11-07, 09:28   #32
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Brio Sing duovogn

Du er den første jeg har hørt om som mener det fungerer bra.

Jeg kjenner endel andre som også synes det

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:41   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at poden kommer i februar/mars har jeg ikke stresset med å få verdens største bag. Det skal jo ikke en "storunge" og vinterpose i bag'en, tross alt.
Viktigere å tenke på det når man får unge i mai, juni, juli tenker jeg.

Meeen - du får jo store barn, så sittedelen bør vel være stor, kanskje?

Har du tenkt på emmaljunga city jet da? Den er også fin synes jeg...

Gammel 07-11-07, 10:08   #34
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Skeptisk til små hjul jeg også. I tillegg syntes jeg bag'en var liten. På søskenvogna har jeg en 70 cm bag, den er jo liten for snuppa allerede (spesielt fordi det er vinter, da kreves jo litt klær/dyne/pose/skinn e.l. )! Jeg er nå på utkikk etter noe som gjør at jeg kan bruke sportsvogndelen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:13   #35
Left
Passiv

Standard

Hadde nok valgt Bugaboo Cameleon jeg også, om jeg først skulle hatt vogn med små hjul. Den går det i hvert fall an å snu da, sånn at man kan trille med de store hjulene foran

Elsket buggisen min, men hadde den ikke så lenge at jeg fikk testet på snøføre

Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 19:00   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Syntes Teutonia spirit med den nye fashionbagen er litt kul.

Man kan velge fargekombinasjonen på foret i baggen og selve baggen.
Så en kjempekul en som var mørk brun med noe blomstrete mønster inne.. kul.

Likte den egentlig!

Gammel 10-11-07, 21:16   #37
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Etter å ha sett den live i dag, kan jeg ikke si at de hjulene virket avskrekkende små. Bagen var ganske romslig og den var utrolig lett. Spesielt å legge sammen..
Stakkars damen i butikken trodde jeg skulle ha den, sikkert pga mageflesket. Men gu, så deilig det var å late som en bitteliten stund..
Jeg hadde hatt den høyt på min liste hvertfall..

Gammel 10-11-07, 22:17   #38
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Etter å ha sett den live i dag, kan jeg ikke si at de hjulene virket avskrekkende små. Bagen var ganske romslig og den var utrolig lett. Spesielt å legge sammen..
Stakkars damen i butikken trodde jeg skulle ha den, sikkert pga mageflesket. Men gu, så deilig det var å late som en bitteliten stund..
Jeg hadde hatt den høyt på min liste hvertfall..

Så den i butikken her fradag, lekebutikken der man aldri får hjelp eller kan prøve vognene for at de er låst fast *sur*
Så gikk til "min" dame, men hun var på kurs og hun som jobber der deltid hadde ikke sett den ilag med varene. Så skal si det var en butikkeier på tlf som var sint. Hun skulle få den før lekebutikken for hun hadde bestilt den lenge før å fårr leverings garanti...

Men teleskophandtaket iriterte meg litt. fikk det ikke lengre ned og på det jeg fant ut var nederste så er det nesten for høyt for min rygg

Men mest iriterende var at jeg ikke fikk prøvd vogna eller settet på sportsvogn delen *gah*

De er jo sikkelig intersert i å selge vogner. NOT.
Ikke første gang de ikke vil selge meg en vogn.

Den kostet 6000 og noe for bag og sittedel og 4999 for enten bag eller sportsvogn delen.

Sist redigert av Honda : 11-11-07 kl 10:14.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 22:33   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Skal se en runde i Trondheim til uka, se om de har den.
Men hvordan var størrelsen på sportsvogndelen da?

Gammel 11-11-07, 10:16   #40
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sittedelen så stor ut men nå fikk ikke jeg sett den på vogna, men sto bare å så på den. Den lå oppi bagen hehe.

Hjulene kjentes bra ut, jeg likte ikke hjulene på emmaljunga city jet`en derfor jeg ikke har kjøpt den.
jet`en har bråkehjul. Det hadde ikke denne

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.