Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Annonsører som ikke bryr seg om målgrupper ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 20:44   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Annonsører som ikke bryr seg om målgrupper ...

Uten at jeg er helt sikker på hvordan slikt fungerer så er det vel en slags annonsegenerator som trigges av hvem som leser på siden, ord på siden osv. Dvs. at du logger på fra Norge og slikt. slik at annonsøren ikke velger side, men får en slags pakke. Eller noe. Derfor får man "f. eks. "flat mage"-annonser på gravideforum, fordi det snakkes om mager der. Dette har jeg egentlig ikke peiling på. Jeg skal spørre mannen min som kan slikt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.