|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamle
|
|
|
#22 |
|
Shake it out!
|
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamle
og signerer deg
|
|
|
#23 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleFøler meg ikke forpliktet til å ta meg av mine foreldre. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleMamma skal jeg hjelpe så godt jeg kan når hun blir gammel, hun stiller opp for oss nå. Pappa og co. har nok med sitt i stor grad og det påvirker, i allefall nå, mitt forhold til det å hjelpe dem med tida.
|
|
|
#25 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleJeg føler meg ikke forpliktet til å ta vare på mine foreldre, nei, men jeg kommer til å stille opp så langt det er mulig. Noe annet hadde jeg ikke hatt samvittighet til. Jeg ville nok ikke flyttet "hjem" igjen, men hvis de ville flyttet nærmere meg så hadde det vært enklere å være der for dem.
|
|
|
#26 |
|
Peppy!
|
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleEr det lov å si at mamma kan bo her, mens svigers må på hjem? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleNei, jeg føler meg overhodet ikke forpliktet til det.
|
|
|
#28 |
|
Står på egne ben
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleTror jeg vil føle litt forpliktelser ovenfor moren og faren min, siden vi bor i samme by. Men synes det er helt naturlig å stille opp om det er behov for det. Ovenfor svigerforeldrene mine så vet jeg ikke helt. Både mannen min og svigerinnen min har sagt i fra at de får flytte litt nærmere om de skal ha noe hjelp når de blir gamle. Men svigerfar vil ikke flytte på seg så lett. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
seru
|
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleJeg ser på det som naturlig med mine egne foreldre - med svigerforeldrene er jeg mer blandet. Men samtidig, i kvinnekampens ånd - det er vel helst manneslaskens område.
|
|
|
|
#30 |
|
Teller ned
Sv: Når dine foreldre\svigerforeldre blir gamleFor meg er det en selvfølge å ta vare på mamma når hun blir gammel/pleietrengende, men jeg gjør ganske mye nå også. Ikke fordi hun trenger det, men fordi jeg liker å vise at jeg setter pris på henne. Hun hadde ofret høyrearmen for søsteren min og meg, så for oss er det helt naturlig å stille opp. Sist redigert av Benzo : 07-11-07 kl 21:13. Årsak: Glemte svigers. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Når dine foreldre/svigerforeldre blir gamle
Jeg føler overhodet ingen forpliktelse til å følge opp faren min. Han høster det han har sådd.
|
|
|
#32 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Når dine foreldre/svigerforeldre blir gamleJeg føler ingen forpliktelse, men ser det som en selvfølge at dersom de skulle trenge hjelp, vil jeg gi det. |
|
|
|
![]() |
|
|