Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehotell

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 23:59   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehotell

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg synes det er naturlig med en regulering hvis avlastning skal foregå i offentlig regi. Da det nesten eksistere en regulering, ellers blir det helt bananas. Men det er klart på et privat barnehotell, som diskusjonen dreide seg utgangspunktet vil det sikker holde i lange baner med vanlig sunn fornuft.

Jeg synes også det er fornuftig å sette et tak på hvor mye avlastning det offentlige skal betale for, men jeg synes ikke det er samfunnets oppgave å regulere hvor mye barnet skal være hos andre enn hovedomsorgspersonen. Da er det i tilfelle saker som kommer innunder omsorgssviktbegrepet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:06   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg synes også det er fornuftig å sette et tak på hvor mye avlastning det offentlige skal betale for, men jeg synes ikke det er samfunnets oppgave å regulere hvor mye barnet skal være hos andre enn hovedomsorgspersonen. Da er det i tilfelle saker som kommer innunder omsorgssviktbegrepet.

Hvis dette var i regi av det offentlige måtte det ha eksistert en regulering mtp bemanning etc En regulering ville ikke ha eksistert bare for å hindre folk i å "sette bort" barna sine. Du sier jo også selv at du faktisk mener at det offentlige skal ha noe å si ettersom jeg regner med at du er for et offentlig regulert barnevern. (Jeg tolket den siste setningen din dithen.)

Gammel 10-11-07, 00:07   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

For mange barn vil det være helt topp med en helg på hotell uten mor og far. Det var ikke for de minste barna. Hvis hotellet er bemannet med kvalifisert og dyktig personale er det ikke nødvendigvis noe galt at de er der en natt. Vi har f.eks. lite avlastning i hverdagen. Hvis vi skulle noe helt spesielt som barna ikke kunne være med på kunne dette vært et alternativ.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 08:34   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

For mange barn vil det være helt topp med en helg på hotell uten mor og far. Det var ikke for de minste barna. Hvis hotellet er bemannet med kvalifisert og dyktig personale er det ikke nødvendigvis noe galt at de er der en natt. Vi har f.eks. lite avlastning i hverdagen. Hvis vi skulle noe helt spesielt som barna ikke kunne være med på kunne dette vært et alternativ.

Nettopp. Som om mor vil på den ENE konserten i Oslo for første gang på ti år, så kan de faktisk gjøre det til en familiehelg selv om.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.