Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehotell

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 20:36   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehotell

Nå har vi snille besteforeldre som det ville vært mer naturlig å henvende seg til, men sånn bortsett fra det, ser jeg ikke at vi ville ha benyttet et tilbud som innebar å la barna tilbringe en helg hos noen som er fremmede for dem. Jeg har ikke noen tro på at min femåring ville trivdes en hel helg uten å være sammen med noen hun kjente. (Ettåringen er det utenkelig å gjøre noe slikt mot, men nå var vel dette uansett ikke et tilbud til de minste?)

Hvis hun hadde vært et par år eldre og hadde hatt venner som også skulle bodd på hotell, så kanskje, men ikke i dag og ikke alene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:37   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utover det har jeg ingen problemer med et slikt tilbud, og jeg hadde definitivt heller brukt barnehotell enn en "tilfeldig" tenåring, hvis det var det som var alternativet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 21:40   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg satt og leste artillelen med min gutt på 10 år ved siden av meg.
Han reaksjon var om han kunne få dra dit............
Så utfra et barns sysnpunkt (ikke av de minste da) så ser det ut til å friste.

For de som ikke har noe nettverk eller som ikke har mulighet for å få barnepass synes jeg dette virker som et veldig godt tilbud. HUn som har startet det hele er jo ikke akkurat noen novise når det kommer til barn og barnepass.
Ser på det om et bedre tilbud en en ung jente med null erfaring som passer.
Prisen blir dog noe annet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.