|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værJeg hadde nok stått over hele turen......!
![]() |
#22 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værSlik som det blåser her hadde jeg som aldri blir sjøsyk holdt meg hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værI Oslo har vinden løyet betraktelig siste to timer, men ikke ti ville hester hadde fått meg ombord på noen båt i dette været. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værTror nok kanskje båtene blir innstilit inntil videre i dette været. Jeg hadde i alle fall ikke reist ut nå, man blåser jo overende.
![]() |
#25 |
Come what may...
|
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værDet er drittvær ute i Nordsjøen hvertfall! Ekofisk har blitt evakuert og dermed kommer ikke min mann hjem igjen nå for nå finnes det ikke flere ledige helikopter der ute.
![]() |
#26 |
Come what may...
|
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær
Vi får håpe på det..
![]() |
#27 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værVi har nå kommet hjem og vi hadde en veldig fin tur. Vi ringte på forhånd og fikk beskjed om at båten hadde snudd natten før på grunn av dårlig vær. men at været skulle bedres veldig.
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værDet var bra! |
![]() |
![]() |
#29 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig værColor Festival var 3,5 timer forsinket fra Oslo i går, men de hadde ringt og gitt beskjed da så vi ventet bare med å reise ned.
![]() |
|
|