Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tatovering - noen som vil vise frem sin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 11:14   #1
Left
Passiv

Standard

Tatovering - noen som vil vise frem sin?

Jeg ønsker meg en ensfarget tatovering midt mellom skulderbladene (ca)
- gjerne en slags sirkel eller noe sånt.
Noen som har en fin en de vil vise frem?

Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 11:18   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering - noen som vil vise frem sin?

Du kan jo få en nøyere titt på min:

Gammel 11-11-07, 12:01   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nå skulle jeg til å vise frem min, men så så jeg at du var ute etter

Sitat:

- gjerne en slags sirkel eller noe sånt.

Da er vel min lite nyttig for deg.
(Så da satte jeg den i avataren min istedet, for jeg viser den gjerne frem! )

Gammel 11-11-07, 12:09   #4
Left
Passiv

Standard

Kjempefine begge to, men det er omtrent noe sånt som Magica har jeg kunne tenke meg.

Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 13:06   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mine er mayaindianske symbol. Tatt fra en gammel bok med tegninger i. Det er en viss symbolikk i de også.

Jeg har en ide og mulig plan selv, siden jeg også er veldig glad i sirkler og geometriske former. Nemlig kornsirkler! De er jo fantastisk fine og mange veldig spesielle mønster. Tror noen av de kunne gjort seg godt som tatovering.

Gammel 11-11-07, 13:15   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Gammel 11-11-07, 13:16   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Gammel 11-11-07, 13:54   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Denne likte jeg. Lurte på om jeg skulle prøve å få til navnene på barna mine inni mønsteret jeg bestemmer meg for. Kan prøve å tegne selv tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 19:29   #9
Left
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 20:13   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en tatovering med navnene til barnene. Men det er ikke en sirkel, og du har sikkert sett den allerede.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 09:19   #11
Left
Passiv

Standard

Har vurdert å tegne selv jeg også. Barnas navn hadde vært fint

Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 09:21   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har en tatovering med navnene til barnene. Men det er ikke en sirkel, og du har sikkert sett den allerede.

Jeg har lyst å herme etter deg - Ja, ikke helt selvfølgelig, men prinsippet. Det var kjempestilig nemlig!

Gammel 13-11-07, 09:23   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kjempe fine tatto.

Likte svært godt både tattoeringen og ryggen din Magica! Vakkert!

Jeg har bitte liten bamse på hofta og har lyst på en til.

Gammel 13-11-07, 21:36   #14
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Kjempe fine tatto.

Likte svært godt både tattoeringen og ryggen din Magica! Vakkert!

Jeg har bitte liten bamse på hofta og har lyst på en til.

Tusen hjertelig takk.

Gammel 14-11-07, 11:42   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har lyst å herme etter deg - Ja, ikke helt selvfølgelig, men prinsippet. Det var kjempestilig nemlig!

Takk!

Ja, jeg går ut i fra at du ikke vil ha en blåkopi.

Gammel 14-11-07, 13:48   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk!

Ja, jeg går ut i fra at du ikke vil ha en blåkopi.

Gutta dine har fine navn - men å bytte navn på den ENE gutten etter 2,5 år er kanskje pittelitt drygent - den andre er jo ufødt og navnløs enn så lenge, så sånn sett har det jo vært fryktelig praktisk. - Jeg skal lage den selv og vil nok ha den litt mindre enn din.

Gammel 14-11-07, 13:55   #17
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en tatovering med navnene til barnene.

Me too

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 13:55   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gutta dine har fine navn - men å bytte navn på den ENE gutten etter 2,5 år er kanskje pittelitt drygent - den andre er jo ufødt og navnløs enn så lenge, så sånn sett har det jo vært fryktelig praktisk. - Jeg skal lage den selv og vil nok ha den litt mindre enn din.

Jeg ville i utgangspunktet ha den mindre, men tatovøren/tatovatøren/tatoveringskunstneren sa at alle de små krinkelkrokene hadde blitt usynlige da. Stor forskjell på å bruke papir eller kroppen din som lerret.

Nå er jeg veldig glad for at den er så stor.

Lykke til! Jeg angrer ikke et sekund, og blir bare mer og mer glad i den for hver dag som går. (Heldigvis.)

Gammel 14-11-07, 15:42   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC, har du lagt ut bilde av disse tatoveringene her på FP? :intrisert:

Sist redigert av Pepper Lemon : 14-11-07 kl 16:06.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 15:54   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jepp, men så poffet jeg det bort igjen. (Har bare bilde av navnetatoveringa, dragen på ryggen krever det litt mer akrobatikk for å få knipsa.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.