Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Neste års sommerferietur til syden med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 23:29   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Neste års sommerferietur til syden med barn?

Det vurdere vi, men jeg trenger tips. Mine krav er helst at flyet skal gå fra Torp (Sandefjord), men Rygge eller Gardermoen går til nød. Vi skal reise 2 uker. Kunne tenkt meg å reise til et SunGarden, Sunwing Resort eller Blue Village/Blue Star med mulighet for barneklubb til de to eldste den ene uka vi er borte. Er det forresten noen andre selskaper som har barneklubb?

Jeg har tenkt av vi kan reise i begynnelsen av juni før skoleferien starter, siste året vi har muligheten til det. Men det er ikke barneklubb på alle StarTour hotellene som vanligvis har dette ennå da. Men Ving har vel dette barneopplegget sitt uansett? Men det er jo kun med foreldre, er det ikke? Skulle helst hatt det så rimelig som mulig for 5 stykker, men jeg finner jo ikke noe til under kr 20 000,- for bare reise og hotell. Og Bamse (StarTour) er den store favoritten, men når vi har vært sånne steder tidligere har de vært for små, så i år tenkte jeg de skulle få muligheten til å oppleve det om de vil. Og jeg vil ikke ha noe senter ute i "ingenmannsland". Må ha muligheten for utforsking og spising i nærmiljøet, og helst fin strand i nærheten.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.