Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kva er det med Nordstoga?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 10:57   #30
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva er det med Nordstoga?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er veldig glad i Stein Versto. Han skrev tekstene til tingingsverket på Vossajazz i år, fremført av Berit Opheim. Det var nydelig det!

ÅÅÅÅ! Berit Opheim! Ho var læraren vår i stev og sånt da eg var på Voss med musikk grunnfag! (Ein gong i tida...) Ho syng altså SÅ bra! :sukkar oppglødd:
Eg liker tekstane til Versto, men eg synest berre dei tekstane Nordstoga har skrive sjølv og laga musikken til er meir det eg søkjer når eg set på plata hans, om du skjønar...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men jeg må innrømme at jeg har blit gladere i Nordstoga siden sist jeg svarte på en sånn tråd, selv om jeg ikke er på *elsker*-stadiet helt ennå. Men jeg har hatt noen av låtene hans på mp3-spilleren.

Spel dei høgt for sonen din nokre gonger, så får du snart høyre kor fascinerande det er med kule songar på Vinje-mål framført av ein treåring

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.