Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ulltveit-Moe og fleksibel permisjonstid

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 12:10   #11
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ulltveit-Moe og fleksibel permisjonstid

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Der er jeg uenig med dere, og jeg synes det er rart at dere på et så generelt grunnlag dømmer andre menneskers liv og valg. Jeg synes det er mange andre valg foreldre tar som før burde kvalifisere til "burde ikke få barn"-stempelet enn det å begynne å jobbe før barnet er 10 måneder.

Jeg har nå faktisk ikke dømt noen. Jeg sa at de burde vurdere... Og dersom de har vurdert og funnet ut at de vil ha barn, ja da får de aller helst prioritere barna, men dersom de ikke gjør det, får de i det minste la være å klage. Barn tar tid. Har man ikke tid må man prioritere. Så enkelt er det.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.