|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Lille skal få klær fra Nøstebarn fra oss,har akkurat bestilt for over 2500
![]() |
#43 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?
ja hvor har du kjøpt den.
![]() |
#44 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Det mangler ikke akkurat på leker under treet, så jeg skal pröve å få mannen med på dvd til bilen til begge barna.
![]() |
#45 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Gutten min fikk nettopp Fisherprice digitalkamera. Kjempe smart sak. Tåler å bli kastet vegg i mellom til å med!
![]() |
#46 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Til lillesøster tror jeg at det blir stor dyne og nytt sengetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Eldstemann (8,5) får enten walkie talkie, Gitar Hero til PS2 eller Lego Star Wars Jabba the hut sandcrawler skipet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
flisespikker
|
Det er veldig dyrt. På Target koster den $39,99 - de leverer vel ikke hit, men det viser i alle fall hva mer alminnelig pris er.
![]() |
#49 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Jeg tror de skal få ski begge to, men det er mulig besteforeldrene kommer til å gi dem det. (Det er greit for meg, spesielt siden min holdning er omtrent sånn: «Ja, ja, de må vel ha ski, stakkars. Må virkelig jeg også?!»
![]() |
#50 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Storebror får bl.a. ny klokke. Den ny han fikk i sommer gikk fløyten da han tryna på sykkel. Tror den ble tatt av og kastet på sykehuset. Nye x-box spill blir det vel også kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Storebror ønsker seg så inderlig Mac, traileren til Lynet McQueen fra Cars, så det er nok ganske sannsynlig at det blir det. |
![]() |
![]() |
#52 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Tar gratisversjonen denne gang, poden merker ikke om det koster 50 eller 1000. Det blir som hos andre her bilgarasje og bok fra Bokklubben. Det holder i lange baner, for han må etterhvert også ha stor seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Poden fikk ski i fjor, da var han midt i mellom ett og to år. Det var slike som knyttes fast på skoene, og han kommer til å bruke dem også i år. Det var storveies alt i fjor (har også en motorisk fyr), men han kom seg ikke akkurat langt på egen hånd. I år tror jeg det kommer til å handle om balanse først, så mye moro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Storesøster skal få ski, lillebror vet jeg ikke. Vi har så mye leker etter A., at de trenger strengt talt ikke flere leker, men noe må jo han få også. Kanskje noen nye badeleker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Hannah er 2 år, men jeg tror jeg kjøper ski med sko og bindinger til henne, ikke slike man knyter på skoene. Skal sjekke om jeg finner noen på 90cm.
![]() |
#58 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Eldstemann får cd spiller til rommet .
![]() |
#60 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Storebror får Macen fra "Biler", Biler-figurer i skumgummi til å henge på veggen og muligens en til. Dette blir gave fra nissen, lillesøster og en fra oss.
![]() |
|
|