Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du når du får en rød prikk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du når du får en rød prikk?
Jeg leser, tar kommentaren til etterretning og vender det andre kinnet til 9 6,92%
Jeg tar til meg innholdet og tenker ikke mer over det 29 22,31%
Jeg blir litt snurt, og kjenner at jeg bør holde meg unna rødprikkeren en stund 31 23,85%
Jeg blir skikkelig sint, leter opp et innlegg av vedkommende og fyrer av en rød i retur 3 2,31%
Jeg sender en syrlig grønn en tilbake 4 3,08%
Jeg blir sønderknust og holder meg borte fra nett i ukesvis, evt. vurderer å ende det hele 2 1,54%
Jeg er alltid så god og snill at jeg ikke pådrar meg sånne vederstyggeligheter 52 40,00%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 23:04   #81
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Hvordan i all huleste klarte du å få til å få så mange inuspoeng? Jeg er imponert.

Vill gjetning::

http://www.foreldreportalen.no/forum...2&postcount=34

http://www.foreldreportalen.no/forum...2&postcount=45

Gammel 11-11-07, 23:09   #82
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kommer an på hva jeg blir rødprikket for.
Som oftest er det latterlige grunner.
Har vel hevnprikket 1 eller 2 ganger, men funnet ut at det er for dumt

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 05:46   #83
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Som safran sier, noen sender grønne forkledd som røde, eventuelt har de glemt å hake av for rødt.
Og med sjikane mener jeg sånn som: "Du er bare søppel", "etc.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For Line kan det være så mangt. At du ikke liker sigarettrøyk, f.eks.

Hva babler du om?

Gammel 12-11-07, 08:55   #84
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hva babler du om?

Det skal du bare drite i.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 09:00   #85
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Som safran sier, noen sender grønne forkledd som røde, eventuelt har de glemt å hake av for rødt.

Noen av oss presterer til og med å sende røde forkledd som grønne..... Jeg husker vanligvis ikke prikker så lenge men det var litt flaut å sende en positiv komentar som rød.... Litt morsomt også da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 09:01   #86
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kommer ann på hva jeg har blitt rødprikket for.

På NM engang, ble jeg røprikket fordi jeg uttalte meg om at kattunger skal være hos mammen sin lengre en åtte uker. Må si jeg bare ristet på hodet da.

Gammel 12-11-07, 09:09   #87
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Noen av oss presterer til og med å sende røde forkledd som grønne..... Jeg husker vanligvis ikke prikker så lenge men det var litt flaut å sende en positiv komentar som rød.... Litt morsomt også da.

Ja, ha ha ha, det har jeg fått. En rød prikk med teksten "helt enig".

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 10:04   #88
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar det ikke så veldig alvorlig om jeg får rød prikk. Men jeg er helt på linje med Tinetoff og ringer resolutt politiet om det kommer prikker under Dirty Dancing.

Jeg har forresten puttet tre brukere på ignoreringslisten en gang. Men det var ikke på grunn av prikker. Det var fordi jeg hadde fått nok og ikke orket å forholde meg til dem. Jeg fant fort ut at det ikke var så lurt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 11:32   #89
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Ja, ha ha ha, det har jeg fått. En rød prikk med teksten "helt enig".

Ikke fra meg håper jeg, i så fall er dette jo nesten en vane....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 11:34   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Jeg tror jeg hadde skammet meg om jeg aldri hadde fått én eneste rød prikk.

(teller fortsatt ikke Safranprikken som en ekte rødprikk.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 12:28   #91
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det skal du bare drite i.

Dette høres nok litt ironisk ut, men jeg finner Skremmeren ganske sjarmerende

Her på FP er det første gangen jeg har opplevd i min lille forumkariære at prikkesystemet har fungert. På NM får jeg endel hevnprikker, slike søte "Dustekjerring" "Tusen tusen takk for den røde prikken" ":suttreleppe:" osv. Jeg synes det er ganske så søtt.

Gammel 12-11-07, 13:01   #92
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

(teller fortsatt ikke Safranprikken som en ekte rødprikk.)

Det er så mange som regner Safran i en helt annen liga enn andre rødprikkere at jeg begynner å lure på om hun burde få sin helt egne[*] prikkefunksjon. Gule prikker, kanskje?

[*] Var det ikke slik vi fant ut at det måtte være, Toffen?

Gammel 12-11-07, 13:28   #93
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jupp! (Hver eneste tråd er en spikketråd, trala-lalala-lalala!)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 13:29   #94
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jupp! (Hver eneste tråd er en spikketråd, trala-lalala-lalala!)

I alle fall nå når vi har fått tilbake de ordentlige titlene våre.

Gammel 12-11-07, 14:12   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor skal det være "egne" og ikke "egen"?

Gammel 12-11-07, 14:29   #96
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvorfor skal det være "egne" og ikke "egen"?

Skal vi forberede den problemstillingen til treffet den 15., kanskje, i stedet for å avsporespikke (avspikke?) helt?

Gammel 12-11-07, 14:29   #97
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, disse hadde jeg gått glipp av! :alltid beredt:

Ellers er jeg som safran, jeg blir litt småsnurt. Men det går fort over.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 14:30   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Skal vi forberede den problemstillingen til treffet den 15., kanskje, i stedet for å avsporespikke (avspikke?) helt?

Ikke dumt.

Spikke av sporet, muligens?

Gammel 12-11-07, 14:50   #99
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg leste "hva gjør du når barnet får en rød prikk?".
Så jeg var klar til å skrive at da finner jeg frem glass for å se om den forsvinner.
Ser jo nå at jeg kanskje burde svare noe annet.

Røde prikker bryr meg midt i ryggen.

Gammel 12-11-07, 20:41   #100
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så mange som regner Safran i en helt annen liga enn andre rødprikkere at jeg begynner å lure på om hun burde få sin helt egne[*] prikkefunksjon. Gule prikker, kanskje?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.