Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kjapp poll om Nestlé

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Boikotter du Nestle?
Ja, jeg boikotter alt, ink. produkter fra datterselskaper 16 10,53%
Ja, jeg boikotter barnemat og MME 18 11,84%
Jeg forøker å finne andre alternativer, men er ikke spesielt nøye på å unngå Nestle 54 35,53%
NEi, jeg boikotter ikke og handler deg jeg vil/har lyst til. 62 40,79%
Annet/vil bare se svaret e.l. 2 1,32%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 22:19   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kjapp poll om Nestlé

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nei jeg boikotter ikke Nestlé, den tiden som jeg hadde baby har vi kjøpt mye fra Nestlé. de hadde ikke noe annet å velge i på nærbutikken vår.

Lager du ikke maten selv?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 22:39   #2
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Lager du ikke maten selv?

Nei ikke alltid da de var 6-7 mnd. det kom ann på hva vi hadde til middag. var vi ute å reiste så hadde vi ofte med middagsmat på glass også.
Og grøt spiste de til de var 12 mnd + og det var Nestlé sin de ville ha.

Gammel 12-11-07, 23:22   #3
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, her boikottes Nestlè og datterselskapene. Det finnes alltid alternativer og vi klarer oss fin-fint uten.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 16:45   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

[quote=Marianne;653656]det tar nå litt mere en 15 min å lage barnemat til en uke. ...quote]
Nåja, det er ikke særlig mye mer. Skrell og del opp noen passende grønnsaker, damp/kok de møre med lite vann. Og mos. Det nesten raskere enn å gå i butikken - og den lå veldig nært oss da vi hadde små.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 16:55   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hva med smak og kjøtt når de er litt eldre?

du må jo og handle inn grønnsakene, og da kan man og kjøpe med mat på glass

Grønnsaksmos er enkelt å lage og kan fryses. men kommer nok å bruke noen glass i tiden frem til han spiser alt vi spiser.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:57   #6
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hva med smak og kjøtt når de er litt eldre?

Jeg husker ærlig talt ikke. Det er snart ti år siden, de ble tidlig tilvent både smak og kjøtt, men hvordan? Å jo :huskernå: krydder tilsatte vi nesten fra start, men selvfølgelig ikke salt (eller blandingskrydder). Kjøtt ble tilberedt sammen med vår egen middag og så tilsatt barneporsjonen. (Det ble ofte gjort slik med grønnsakene også)

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

du må jo og handle inn grønnsakene, og da kan man og kjøpe med mat på glass ...

Det kan du jo godt si, men det ble handlet sammen med grønnsaker til oss selv. Rett og slett fordi det var det samme som vi selv spiser. Og så slapp vi å finne fram til og i barnemathylla.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.