Sv: Dette var legen min i flere år (VG)
Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.
Dersom du bor i "mitt" distrikt så er det nok samme mann. Jeg kjenner flere som var involvert og det var knallhardt for dem å bearbeide det de hadde opplevd som profesjonelle hjelpere. Ei sluttet i jobben etterhvert.
Det som er rart er at mannen gikk på tivoli med barna samme dagen. Han hadde kjøpt ny skinnjakke. Var blid og fornøyd, også viser det seg at han hadde allerede bestemt seg for dette. På arbeidsplassen hadde han ryddet kontoret. Det var tydelig at han ikke kom tilbake. I ettertid skjønte de det. Han var fotballtrener og en ressursperson i bygda.
Det er det som er så skremmende. Mennesker som vi tror er "normale" og "oppegående" også gjør de dette. Menneskesinnet er ikke lett å forstå seg på..............
Ja flere av detaljene som har "lekket" etterpå har vært tøffe. Han var forlover da min onkel giftet seg, og god venn med både pappa og alle brødrene. Og få vite at han faktisk har planlagt dette, gjør hele saken helt utrolig sjuk. Kan man kalles sinnsyk i gjerningsøyeblikket når det var planlagt, og han gjennomførte drapen eover såpass mange timer?