Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem bestemmer frisyre og klær

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvem bestemmer barnas frisyre hos dere
Mor er eneveldig på dette området 4 4,76%
Far er eneveldig på dette området 0 0%
Mor bestemmer, men far får selvsagt komme med innspill 14 16,67%
Far bestemmer, men mor får komme med innspill 3 3,57%
Barnet får bestemme helt selv 1 1,19%
Barnet får medbestemmelse men "ledes" 22 26,19%
De voksne bestemmer sammen 18 21,43%
Alle er som ofest enig 22 26,19%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 12:02   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem bestemmer frisyre og klær

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ikke flervalgspoll? (krysset ikke av)

Eldste bestemmer selv, mellomste får ikke lov til å klippe seg av pappa, vi bestemmer sammen om håret til treern.

Jeg valgte å ikke gjøre det, fordi jeg prøver å vise at resultatet av slike poller avhenger av spørsmålet en stiller.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:04   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er stort sett eneveldig, men tar i mot innspill fra jenta, sånn at når det gjelder henne hersker det en viss form for demokrati. Gutta tar på seg det jeg legger frem kvelden før, og far er fornøyd og takknemlig.

Gammel 14-11-07, 12:07   #3
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg valgte å ikke gjøre det, fordi jeg prøver å vise at resultatet av slike poller avhenger av spørsmålet en stiller.

Så hva mener du at jeg skal krysse av på?

Gammel 14-11-07, 12:09   #4
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er som oftest enige, og poden får komme med innspill.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.