Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lindex på nett

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 12:38   #1
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Lindex på nett

www.lindex.se

Jeg synes Lindex har fått mye bra barneklær nå og nettbutikk gjør det jo enda mer attraktivt

Gammel 14-11-07, 12:40   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lindex på nett

Nettbutikk! Skal ikke gå inn.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:42   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Der må jeg inn og titte litt, takker for linken.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:54   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Supert om det hadde blitt slik i Norge og.
Denne sida sender ikkje til Norge

Sitat:

Order till utlandet
Tyvärr har Lindex ännu inte möjlighet att distribuera beställningar utanför Sverige.

Gammel 14-11-07, 13:21   #5
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Supert om det hadde blitt slik i Norge og.
Denne sida sender ikkje til Norge

Det sjekket jeg selvsagt ikke, men jeg tipper Norge kommer etter snart.

Gammel 14-11-07, 13:34   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Det sjekket jeg selvsagt ikke, men jeg tipper Norge kommer etter snart.

Ja eg sendte mail til dei når eg såg den svenske nettsida for nokre mnd sidan og dei skreiv det var eit prøveprosjekt i Sverige og fungerte det bra kom det antagelig til Norge og. Men kunne ikkje si evnt når. Spørs kor lang test periode dei skal ha da....

Gammel 14-11-07, 13:45   #7
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Ja eg sendte mail til dei når eg såg den svenske nettsida for nokre mnd sidan og dei skreiv det var eit prøveprosjekt i Sverige og fungerte det bra kom det antagelig til Norge og. Men kunne ikkje si evnt når. Spørs kor lang test periode dei skal ha da....

Må jeg lette på rompa for å handle da?

Gammel 14-11-07, 13:53   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Må jeg lette på rompa for å handle da?

Hadde det berre vore det som trengtes
Her må me kjøre 1 time til nærmaste Lindex

Gammel 14-11-07, 14:31   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Nei nei. Nå fant jeg jo mange plagg jeg ville ha - tenk om jeg ikke finner de i butikken? *lære seg å motstå fristelsen til å gå inn i nettbutikker*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 14:42   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei nei. Nå fant jeg jo mange plagg jeg ville ha - tenk om jeg ikke finner de i butikken? *lære seg å motstå fristelsen til å gå inn i nettbutikker*

Jeg også

Gammel 14-11-07, 14:54   #11
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Lindex er en av mine favorittbutikker hva barneklær angår. Særlig til Lillemor på 4 år finner jeg utrolig mye fint.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg kikka på baby (gutt) og fant de samme tingene som jeg har sett i butikken så du finner det mest sannsynlig i butikken.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 15:27   #12
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bor i Sverige

Gammel 02-12-07, 16:49   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har bestillt herfra? Hvor mye kom det på med porto og toll og sånn? (Og ble den svenske momsen fjernet?

Gammel 02-12-07, 16:58   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

De sender ikke til Norge.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 19:08   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var jo fine mammaklær der jo!
Det finner jeg ikke i butikken. Lindex her har ikke mammaklær en gang

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.