|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lett rørt
|
Flere her som bruker Neocate til barna sine?Hvordan får dere dem til å drikke det? Vi har begynt i dag, men det er ikke bare enkelt, han har ikke drukket mer enn 20ml og han skulle helts hatt 200ml. Vet ikke hva jeg skal gjøre |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere her som bruker Neocate til barna sine??Har ikke brukt neocate men andre Nutramigen, som smaker fysj. Tilvenning var veldig vanskelig. Vi fikk tips på barnepoliklinikken om å ha litt sukker i melka for å gjøre den søtere, og sakte men sikkert fjerne sukkeret igjen ettersom barnet blir vendt til smaken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lett rørt
|
Sv: Flere her som bruker Neocate til barna sine??
Min sønn er 3 år, så morsmelken er borte, sluttet å amme for litt over ett år siden. Det jeg hadde igjen i frysen har jeg kastet, det er for gammelt |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Flere her som bruker Neocate til barna sine?Nestle sin Nesquick inneholder soyalecithin, som er en slags stivelse i soyaen, mine unger som ikke har tålt proteiner (melk, egg, fisk, soya og gluten) har tålt det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lett rørt
|
Sv: Flere her som bruker Neocate til barna sine?
Jeg skal ringe å spørre ernæringsfysiologen om soyalecithin |
|
|
|
![]() |
|
|