Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 08:10   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg husker ikke hvem jeg har fått av. Jeg husker jo ikke engang hvem jeg har gitt til!

Og jeg husker i hvert fall ikke hvem jeg har gitt til på NM, for det er ganske mange.

Gammel 16-11-07, 08:11   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker den ene jeg har fått her inne - kun på grunn av den intetsigende kommentaren som fulgte med. Den fikk meg til å revurdere inntrykket mitt av vedkommende som sendte den. Ikke noe hat, bare "åh jeg trodde du var smartere" .

Sist redigert av Mei : 16-11-07 kl 08:23.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:22   #23
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker noen av de. Her inne har jeg kun fått 1, så den husker jeg.
På NM har det blitt en del, så der har jeg ikke oversikt nei.

Har heller ikke sjans til å huske hvor mange og til hvem jeg har gitt røde. :glad i prikkesystemet:

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg husker jo ham som logget alle prikker og annen info og hadde register om brukere. Det er noe psykt.

Har jeg gått glipp av noe?

Gammel 16-11-07, 08:30   #24
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har fått noen, husker hvem fra noen av de, for en pers sendte jevnt og trutt. Men de andre husker jeg ikke. Den prikken jeg husker best, er den som jeg fikk som var grønn men en melding bak som gjorde at jeg skammet meg, og den er jeg virkelig lei meg for.

Tror jeg har gitt 2-3 røde, eller skulle vært røde, glemte å skru av grønn og sette på rød.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:32   #25
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Husker en fra SM. Fikk av en sjempe smart dame som mente alkohol i svangerskapet ikke var sååå farlig som folk skulle ha det til.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:38   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg gjør, stort sett Elin og Line.

Du gir til neket innimellom også, men nå er det lenge siden.
Jeg husker ikke hvem jeg har fått fra helt tilbake i tid, det går lenge mellom hver gang, men siste var fra Safran for innleggene mine mot sjokolade på skoletur. Jeg gir sjeldnere enn det jeg får, kan ikke huske sist jeg ga, men jeg kan gi en sur grønn en.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:36   #27
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er mange ganger jeg lurer på hva som egentlig feiler deg, Skremmern! Du er ikke sann!

Hadde det ikke vært for at du rødprikket meg, og som alltid, til de grader usaklig og frekt, så hadde du ikke fått rødprikker tilbake.

Man må jo bare forbarme seg over hele deg....

Hadde det ikke vært for at jeg nettopp har rødprikket ditt bitre åsyn, skulle du ha fått en ny en for den der.

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Du gir til neket innimellom også, men nå er det lenge siden.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:54   #28
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker mange av de røde prikkene jeg har fått, og mange av de jeg har gitt. Men det er fordi jeg har veldig god hukommelse og får og gir lite røde, og ikke fordi jeg har traumer og vonde drømmer.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:57   #29
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker mine, men det er kun fordi det var etpar-tre temmelig tåpelige og usaklige prikker fra en og samme person inne på NM.
Og det i løpet av så kort tid at jeg begynte å lure på om hun satt og rødprikket andre utav tusan for å få lov til å rødprikke meg igjen.
Etter dette begynte jeg (naturlig nok) å legge merke til innleggene hennes i forumet, og etter det kunne jeg ikke ta prikkene hennes så veldig seriøst heller.

Ellers har jeg nok vært "sjempesnill og grei og sjempesmart åsså!", for jeg har ikke mottatt noen røde, hverken før eller etter det.

Gammel 16-11-07, 10:06   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker den som tok dyden min. Saffy, seff.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:09   #31
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hadde det ikke vært for at du rødprikket meg, og som alltid, til de grader usaklig og frekt, så hadde du ikke fått rødprikker tilbake.

Er du en hevnprikker, Elin?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hadde det ikke vært for at jeg nettopp har rødprikket ditt bitre åsyn, skulle du ha fått en ny en for den der.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:10   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Jeg husker. Hvordan kan man glemme.

Safran: You and me, outside. Now.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:11   #33
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Husker en fra SM. Fikk av en sjempe smart dame som mente alkohol i svangerskapet ikke var sååå farlig som folk skulle ha det til.

Kanskje vi fikk fra samme person?

Gammel 16-11-07, 10:12   #34
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Lett å huske for de er alltid fra de samme personene!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:58   #35
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dårlig hukommelse når det gjelder navn. Så nei, jeg husker ikke hvem jeg får røde av. Jeg kan sjekke lista mi og finne de nyeste, men alt som er borte fra lista er også ute av hukommelsen.

Jeg tror kanskje jeg har sendt PM en gang etter en rødprikk (men det kan ha vært to), og da var det for å oppklare noe. Det er jo en gang sånn at enkelte ganger følges rødprikken av en kommentar, og noen ganger er det nødvendig med et svar. Korte svar tar jeg i form av prikk, lengre i PM. Den jeg husker handlet om en situasjon hvor en person følte seg personlig angrepet av meg, og hvor jeg mente det forelå en misforståelse. Da ville jeg oppklare det - ikke på grunn av rødprikken - men på grunn av kommentaren som fulgte.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 12:30   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Er du en hevnprikker, Elin?

Bare mot Skremmern og Sitron. Ellers ikke, og i hvert fall ikke mot Safran. Safran har røde prikker med snert i!

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 12:33   #37
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er det, Elin. Veldig takknemlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 12:38   #38
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Kanskje vi fikk fra samme person?

Jeg er med i den klubben! Slettet ble en av trådene også.

Gammel 16-11-07, 13:53   #39
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Har jeg gått glipp av noe?

Ett annet forum. Psyk bruker.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:57   #40
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg er med i den klubben! Slettet ble en av trådene også.

De trådene var bare helt merkelige.
Sammenliknet det å drikke alkohol i svangerskapet med at jeg valgte å få smertestillende etter en lungeoperasjon da jeg var gravid.
Derfor skulle jeg bare klappe igjen liksom. Er det lov å si; "dom som et brø" ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.