|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Helt konge
|
![]() Sv: Røde prikker?
Enig med Kasia! Likte ikke ideen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Røde prikker?HP, jeg synes også det er en dårlig ide. Da slutter det å bli en personlig sak; jeg bruker også ofte dette som en mini-PM, gi mobilnr. og egentlig navn osv.
![]() |
#106 |
Administrator
|
Tilbakemeldingssystemet er definitivt ikke ment til denne bruken da. "Takk for et godt og hjelpsomt innlegg; her har du forresten mitt virkelige navn og mobilnummer". |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du må omvende mange hvis du mener at prikker ikke skal brukes til den sorten, for den benyttes nok av mangemange her inne. Godt innarbeidet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Prettiest mess ever seen
|
Njei, mer av typen: gleder meg til å treffe deg også, ring meg på xxxxxxxxx
![]() |
#109 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Jeg er heller ikke veldig begeistret over tanken på at andre skal kunne se prikkekommentarene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Administrator
|
http://www.foreldreportalen.no/forum...hp?do=editlist |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Er det mange som bruker den ignoreringsfunksjonen? Blir det ikke litt merkelig å lese tråder hvis mange av innleggene er fjernet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
villende
|
![]() Sv: Røde prikker?Aha! :åpplyst: Trenger ikke. Har eget filter, dessuten kan det hende en person jeg pleier ignorere plutselig skriver noe spennende. Og det hadde jo vært trist å ikke få med seg. Sist redigert av Gaia : 22-10-06 kl 23:52. Årsak: man kan ikke skrive :o i innlegget, for det blir til en smiley |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Prøvde det på NM en gang, en del (til da) interessante debatter ble ganske meningsløse …
Under Snarveier kan du trykke på "Åpne venneliste og se kjapt hvem som er pålogget - og sende PM direkte fra lista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
frakoblet
|
Det syns jeg du skal la være. Jeg bruker ofte prikkene til private beskjeder og de er ikke ment for allmennheten.
Jeg får unnskylde så mye for at jeg har brukt det feil, da.
![]() |
#118 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Jeg synes forumet skal være som det er, ikke gjør noen endringer.
![]() |
#119 |
Stadig underveis
Ja, men det er kanskje fordi man legger forskjellig i dem. Jeg gir aldri en rød prikk fordi jeg er uenig i det som står i innlegget. Jeg gir bare rød prikk om noen skriver noe jeg synes er å gå over streken... ofte personangrep eller det jeg opplever som mobbing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Røde prikker?Jeg er heller ikke positiv til at prikkene mine skal ligge åpnet. Det er særdeles vanlig å bruke de til personlige beskjeder, og selv om jeg har til gode å legge ut tlf.nr mitt der, så skriver jeg jo "hemmelige" ting.
![]() |
|
|