Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 09:04   #21
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Du har rett
Dette er ein grilldress:

Yess!!!

Gammel 16-11-07, 09:07   #22
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Nylondress er den ekte grilldressen, ja. Slike velourdresser ser veldig deilige ut, men imagemessig har jeg alltid tenkt på dem som litt fjortiskategorien. Sønnen min har fått en velour heldress med striper, den ser så utrolig deilig ut. Hvorfor lager de ikke slikt i voksenstørrelser?!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:09   #23
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kosedress

Grilldress er treningsdresser, er det ikke?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:12   #24
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Kosedress

Grilldress er treningsdresser, er det ikke?

Jeg tror grilldresser er dresser som ble mobbet og frosset ut av ordentlige treningsdresser. Så forente de seg og dannet en egen fraksjon.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:12   #25
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Mannen din tar feil, det er ikke grilldress, men kosedress. Om de er så veldig pene derimot, det kan diskuteres.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:16   #26
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg tror grilldresser er dresser som ble mobbet og frosset ut av ordentlige treningsdresser. Så forente de seg og dannet en egen fraksjon.

OK, jeg trodde det var det samme, men at når man bodde i treningsdressene hele sommerferien at det ble grilldress.

Kosedresser i velour er deilige til hjemmebruk, men ikke så mye mer.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:16   #27
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Det er kosedress, ikke grilldress.
Jeg har en mørkebrun kosedress, men jeg hadde aldri tatt den på meg blant folk.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:17   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes grilldresser er grusomme, men velourdresser kan være veldig fine, men man bør jo kle det om man skal gå med både buksen og jakken. Husker en tidligere kollega av meg som ofte gikk med en rosa hel velour-dress. Hun så råflott ut i den.

Gammel 16-11-07, 09:19   #29
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kosedress

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:19   #30
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Helt klart en kosedress (men til innebruk, etter min smak)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:20   #31
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen din vet ikke forskjellen på kosedress og grilldress.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:33   #32
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:35   #33
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grilldressens opprinnelse kom jo fra de stygge nylondressene. Men de er jo omtrent ikke i salg lenger, så jeg vil faktisk si at sånn "kosedress" kan passere for den nye grilldressen.
Men det er forskjell. Noen er harry syntes jeg, andre ikke.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:37   #34
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen hadde kalt min rålekre Juicy-dress for GRILLDRESS hadde jeg dengt dem i ræven med en øks.

Sist redigert av Miss Norway : 16-11-07 kl 10:23.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:40   #35
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grilldress.

Gammel 16-11-07, 10:12   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

... det er jo på en måte den "nye grilldressen".

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kaller alle plagg som man ikke trener i for grilldress.

Enig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:16   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Tenk at det finnes folk som ikke vet forskjell på grilldress og kosedress!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:20   #38
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvis noen hadde kalt min rålekre Juicy-dress for kosedress hadde jeg dengt dem i ræven med en øks.

Jaha, så du velger å kalle den for grilldress?

Gammel 16-11-07, 10:21   #39
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Dere har litt rett begge to syns nå jeg.
Kosedress er den nye grilldressen, men ikke like harry.
Eller, modererer meg: det er like harry hvis mannen din kjøper seg lik...

Gammel 16-11-07, 10:23   #40
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Kosedrfess, definitivt! Deeeelig for hjemmebruk på denne årstiden, med fyr i peisen og en kopp te. Eller til bruk på hytta. I allefall langt fra en grilldress. Er ikke velour litt varmt å gå med når det er grillsesong? ergo kan det jo ikke kalles grilldres

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.