|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Nylondress er den ekte grilldressen, ja. Slike velourdresser ser veldig deilige ut, men imagemessig har jeg alltid tenkt på dem som litt fjortiskategorien. Sønnen min har fått en velour heldress med striper, den ser så utrolig deilig ut. Hvorfor lager de ikke slikt i voksenstørrelser?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?
Jeg tror grilldresser er dresser som ble mobbet og frosset ut av ordentlige treningsdresser. Så forente de seg og dannet en egen fraksjon. |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Mannen din tar feil, det er ikke grilldress, men kosedress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lysende norsk flaskekoker
|
OK, jeg trodde det var det samme, men at når man bodde i treningsdressene hele sommerferien at det ble grilldress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Det er kosedress, ikke grilldress.
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Jeg synes grilldresser er grusomme, men velourdresser kan være veldig fine, men man bør jo kle det om man skal gå med både buksen og jakken. Husker en tidligere kollega av meg som ofte gikk med en rosa hel velour-dress. Hun så råflott ut i den.
![]() |
#29 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Kosedress |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Borte
|
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Mannen din vet ikke forskjellen på kosedress og grilldress.
![]() |
#33 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Grilldressens opprinnelse kom jo fra de stygge nylondressene. Men de er jo omtrent ikke i salg lenger, så jeg vil faktisk si at sånn "kosedress" kan passere for den nye grilldressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Hvis noen hadde kalt min rålekre Juicy-dress for GRILLDRESS hadde jeg dengt dem i ræven med en øks.
Sist redigert av Miss Norway : 16-11-07 kl 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaha, så du velger å kalle den for grilldress?
![]() |
#39 |
Tankefull
|
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Dere har litt rett begge to syns nå jeg.
![]() |
#40 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?Kosedrfess, definitivt! Deeeelig for hjemmebruk på denne årstiden, med fyr i peisen og en kopp te. Eller til bruk på hytta. I allefall langt fra en grilldress. Er ikke velour litt varmt å gå med når det er grillsesong? ergo kan det jo ikke kalles grilldres
![]() |
|
|