Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 22:29   #101
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er det bare meg som er opptatt av poengsummen som følger prikkene?
Det verste med rødprikker er jo at poengsummen minker.

Jeg telte iherdig frem til tusen. Så var det ikke noe poeng med poeng lenger.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:30   #102
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg har forresten aldri skjønt hvorfor det skal være så ille å hevnprikke.

Dersom jeg får en kommentar på en rød prikk i en heftig diskusjon, så ser jeg på det som en selvfølge å få fyre en rød en tilbake og svare på kommentaren.

Si at du er ironisk nå? Hevnprikking er patetisk. Det blir litt sånn faren min er sterkere enn faren din.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes man tar prikkesystemet seriøst når man er imot hevnprikking. En prikk er en prikk, så hvem bryr seg om hvilken sammenheng den blir avfyrt.

Jeg gjør. En prikk bør gis på riktig grunnlag. Hevnprikking og prikking med stygge kommentarer er lavmåls og forteller meg ganske mye om personen.

Gammel 16-11-07, 22:31   #103
Albertine
Passiv

Standard

Tenk, denne tråden hadde vært slettet rett etter fødselen hvis den hadde vært på NM.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:32   #104
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tror ikke jeg er spesielt spenstig i mine uttalelser. :kjedelig_grå_mus:

:musegråere:

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:36   #105
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Si at du er ironisk nå? Hevnprikking er patetisk. Det blir litt sånn faren min er sterkere enn faren din.

Jeg gjør. En prikk bør gis på riktig grunnlag. Hevnprikking og prikking med stygge kommentarer er lavmåls og forteller meg ganske mye om personen.

Hva er riktig grunnlag? Jeg synes godt at man kan prikke utover den vanlige "er du positiv eller negativ til blablabla".

Jeg synes det er tåpelig å ta prikkesystemet så seriøst at man kaller det patetisk å hevnprikke. Jeg får mange såkalte hevnprikker, det spiller for så vidt ingen rolle på hvilket grunnlag prikken blir gitt. Prikken inneholder stort sett en kommentar som forklaring for hvorfor jeg fikk den.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:39   #106
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er riktig grunnlag? Jeg synes godt at man kan prikke utover den vanlige "er du positiv eller negativ til blablabla".

Jeg synes det er tåpelig å ta prikkesystemet så seriøst at man kaller det patetisk å hevnprikke. Jeg får mange såkalte hevnprikker, det spiller for så vidt ingen rolle på hvilket grunnlag prikken blir gitt. Prikken inneholder stort sett en kommentar som forklaring for hvorfor jeg fikk den.

Jeg syns det er barnslig å hevnprikke. Enkelt og greit. Du er i din fulle rett til å være uenig.

Gammel 16-11-07, 22:39   #107
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er barnslig å hevnprikke. Enkelt og greit. Du er i din fulle rett til å være uenig.

Jeg synes det er barnslig å synes det er barnslig å hevnprikke.

Gammel 16-11-07, 22:41   #108
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med både Safran og Skremmern og alle har litt rett.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:43   #109
Frantzen
Passiv

Standard

Prikken inneholder stort sett en kommentar som forklaring for hvorfor jeg fikk den.

Jeg er ikke så sikker på at jeg ville oppfattet :"idiot" eller "ditt mehe, du skjønner ikke en dritt", "dust" og lignende som forklarende kommentarer akkurat...?

Men ville kanskje følt at motparten var i ferd med å slippe opp for argumenter

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:47   #110
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg er ikke så sikker på at jeg ville oppfattet :"idiot" eller "ditt mehe, du skjønner ikke en dritt", "dust" og lignende som forklarende kommentarer akkurat...?

Jo, absolutt. Jeg har fått en del sånne også ( ), og jeg får de aldri uprovosert. Det er ikke slik at jeg får bakoversveis ( ) og ikke skjønner hvorfor noen blir provosert og kanskje kaller meg en dust.

Gammel 16-11-07, 22:58   #111
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hevnprikking er patetisk. Det blir litt sånn faren min er sterkere enn faren din.

.

Nettopp

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 02:00   #112
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg har fått en rødprikk

Og jeg husker hvem jeg fikk den fra..men hadde nok ikke husket hvem jeg hadde fått fra hvis jeg hadde fått mange av dem.

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 08:48   #113
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaller du hevnprikkere patetiske og lavmåls?!

Det er verre enn å kalle rødprikkere kjipe - er det ikke?

Alltid morsomt med logisk brist - du syntes jeg dro det for langt når jeg karakteriserte rødprikking som kjipt - men selv tar du deg friheten å betegne hevnprikking som patetisk og lavmål! Se DET er i orden!

Gammel 17-11-07, 08:49   #114
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Here we go again.

Gammel 17-11-07, 08:50   #115
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er barnslig å synes det er barnslig å hevnprikke.

Og jeg som synes det er barnslig å rødprikke generelt, synes selvfølgelig at det er überbarnslig å hevnprikke!

Gammel 17-11-07, 09:04   #116
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg husker veldig mye av mye av det som har foregått her på forumet - tråder og formuleringer og anbefalinger og krangler og hvem som sa hva til hvem i hvilken sammenheng. De få røde prikkene jeg har fått og gitt tar bare opp en ganske liten del av den totale lagringsplassen som er avsatt til FP-relaterte ting.

Jeg tror det er svært få fora som har et moddeteam som er så preget av ekstrem elefanthukommelse som FPs er. Jeg har også en ganske stor intern harddisk bare til FP. Personlig husker jeg best ting som er morsomme på et eller annet plan (f.eks. frivillig eller ufrivillig), og det gjelder rødprikker også.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 09:04   #117
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Here we go again.

Gammel 17-11-07, 10:04   #118
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Og jeg som synes det er barnslig å rødprikke generelt, synes selvfølgelig at det er überbarnslig å hevnprikke!

Jeg synes det er enda mer barnslig å synes at det er er überbarnslig å hevnprikke.

Gammel 17-11-07, 10:19   #119
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Jeg synes det er enda mer barnslig å synes at det er er überbarnslig å hevnprikke.

Vi er sannelig en gjeng med barnslige damer!

Gammel 17-11-07, 10:21   #120
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Vi er sannelig en gjeng med barnslige damer!

Så flott! Det er fint å ha kontakt med barnet i seg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.