Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Pinlig for politiet - toppløsplakater

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 00:47   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig for politiet - toppløsplakater

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nei, nei, det er ikke sånn at det plager meg at en puppeglad bilmekaniker har skrudd på bilen min, men om jeg hadde sett puppeplakater før jeg hadde satt inn bilen min der hadde jeg kanskje ikke valgt det verkstedet. Mest fordi jeg dømmer puppeplakatmennesker som svært unge (uerfarne) mennesker, og ikke vil at de skal skifte styrestag på bilen min.

Man vet gjerne ikke om den flinke mekanikeren har puppedamer på veggen, eller om advokaten har en forkjærlighet for saggebukser og skateboard, men om man vet det på forhånd så får man et helt annet inntryk av vedkommende. Når jeg sier 'man' så mener jeg vel 'jeg'. Jeg skal ikke snakke for alle andre...

Og jeg mener altså at advokaten godt kan velge å gå i saggebukse og ha et skateboard under armen. Han må bare regne med at det skaper et helt annet inntrykk enn om han går i Bossdress og tar manikyr.

Så det man ikke vet, har man ikke vondt av, med andre ord?

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.