Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født?
Under 20 4 1,43%
Mellom 20-23 år 36 12,90%
Mellom 24-26 år 41 14,70%
Mellom 27-28 år 32 11,47%
Mellom 29-30 år 40 14,34%
Mellom 31-33 år 60 21,51%
Mellom 34-35 år 33 11,83%
Mellom 36-37 år 19 6,81%
Mellom 38-40 år 12 4,30%
Over 40 år 2 0,72%
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 22:59   #21
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

33.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:00   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Intressant undersøkelse

Jeg var vel mellom 36 og 37, men en måned lengere og jeg kunne ikke ha krysset av noe. For da hadde jeg vært mellom 37 og 38.....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:02   #23
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

37. Men jeg er ung til sinns.

Gammel 18-11-07, 23:05   #24
Albertine
Passiv

Standard

Jeg var 35.

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:06   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Eh, yngste ja. Det var i sommer, fylte 26 to uker før Sara ble født.
Da har jeg altså krysset feil.

Gammel 18-11-07, 23:08   #26
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

34 år var jeg

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:09   #27
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min yngste kom til verden da jeg var 23 år. Nå er han 7 år gammel, og jeg tror han har en innebygd propell i ræva ...

Gammel 18-11-07, 23:12   #28
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er 36 (snart 37) og lillebror kom i sommer.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:14   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var trettini år og ni måneder da yngstemann ble født.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:14   #30
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

30 år og 2 dager da yngste kom
Eldste blei 5 år på min 30 årsdag.

Gammel 18-11-07, 23:14   #31
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Yngste? Svarte på eldste jeg da...
Krysset av 20 år, men siden det skal gjelde for den yngste så får du plusse på 10 år.

30 var jeg da jeg fikk mitt yngste barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:22   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 27 da vår første/eneste ble født.

Jeg har alltid tenkt at jeg ønsker å bli ferdig med barn før fylte 30. Den alderen har jeg akkurat passert, og vi har ønske om et barn til. Grunnen til at jeg har hatt lyst å bli ferdig med barn før fylte 30 er at jeg ønsker en lengre periode uten ungdommer/barn i hus før vi blir pensjonister. Den perioden i livet hvor man kanskje fortsatt har helsa i behold, og forhåpentligvis romslig økonomi. At mamma var ung da hun fikk meg og søstra mi (18/24) har sikkert litt å si, i tillegg helseperspektivet. Dette er ønskene for mitt liv, jeg rynker ikke på nesen av at andre velger å få førstemann som 40-åring.

Gammel 18-11-07, 23:32   #33
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Var nesten 33 da jeg fikk yngstejenta

Gammel 18-11-07, 23:35   #34
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg var 26.

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:55   #35
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Jeg var 31.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 23:57   #36
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk han i slutten av april, ble 36 år i midten av juni. så nesten 36 år.

Gammel 19-11-07, 00:02   #37
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 38 år og 8 mndr da jeg fikk Pip. Da var det femten og et halvt år siden forrige fødsel.

Hva som er vanlig i min omgangskrets? Ganske vanlig å få barn rundt 40-årsalderen, vil jeg si.
Mora mi fikk barn etter fylte førti, og det samme fikk svigermor. Så det er ikke bare fra min generasjon jeg har det...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 00:24   #38
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg var nesten 32 da snuppa ble født.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 00:34   #39
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

24 når jeg fikk minstesnuppa å 22 og et halvt når jeg fikk eldstemor.

Gammel 19-11-07, 01:12   #40
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var halvveis til 23 da jeg fikk mitt første barn, og hadde akkurat fylt 31 da minstemann kom til verden

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.