Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Navn på tøy og utstyr

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 18:23   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

I dag tok jeg det opp med en assistent på avdelingen, pedagogisk leder og styrer var ikke der. Hun ble litt stum, og visste ikke helt hva hun skulle svare. Jeg tok opp både at tøyet var ødelagt, vanskelig kunne selges/ arves og at jeg ikke ville at alle på gata kunne se hva datteren min heter.

Hun sa det var gjort for at barna selv skulle kunne se hvilket tøy som var deres (mange har likt osv), så de ikke trengte hente en voksen for å kunne ordne seg i garderoben. Selv det har vi som regel alt tatt høyde for, hengt en litt spesiell refleks på sekken, klistret et hjerte i nakken på dressen, så det nevnte jeg. "Å, det har ikke vi lagt merke til, så det beklager jeg" svarte hun da. Men hun forstod at jeg var sint og hun skulle ta det opp med en gang styrer var på plass. Jeg sa de da kunne diskutere en kompensasjon for dette, og hun svarte ikke stort på det.

Jeg ville ikke laste en assistent alene for det, så jeg får ta en prat med styrer. Er jo ellers fornøyd med barnehagen, og vil ikke svært gjerne være den utrolig vanskelige mammaen
Men dette kunne jeg ikke bare la gå.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.