|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du foretrukket å bli oppfattet som snobbete eller harry? | |||
Snobbete |
![]() ![]() ![]() ![]() |
100 | 65,36% |
Harry |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 34,64% |
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Snobbete eller harryHvilken del av «hvis du måtte velge» var uklar?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Snobbete eller harry
Det var jo en god idé. Hva vil du helst ha: pest, kolera eller ingen av delene?
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Snobbete eller harryJeg svarte ellers "snobbete", uten å nøle.
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Snobbete eller harryDet kommer helt an på hva man legger i snobbete. Hvis man mener noen som tror de er bedre enn alle andre, er nedlatende og generelt er ufordragelige, vil jeg definitivt heller være harry. Hvis man bare mener at de har litt fine vaner, vil jeg heller være snobb. Det første er vel det jeg forbinder med snobb, og derfor svarer jeg harry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snobbete eller harry
Dette var opprinnelsen til ordet snobb! Rike mennesker som så ned på folk i lavere klasse enn dem selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|