|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sommerferie på Costa Blanca, Spaniaborte
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 26-12-07 kl 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sommerferie på Costa Blanca, SpaniaVi var to uker i Guardamar, ca 15 min kjøring fra Torrevieja opp mot Alicante. En fantastisk plass å feriere! Lei leiebil fra www.doyouspain.com ! De er billige, bilene er nye og seter følger med! Bilen bestiller dere hjemmefra i god tid, og henter på flyplassen. Det er tusen ting å gjøre der! Dere bør kjøre til benidorm, hvor de har en fantastisk dyrepark med show og ett badeland (mundomar), De har og en verdenskjent fornøyelsespark der som heter Terra Mitica som dere må få med dere! Alicante har en borg på ett fjell som er verdt ett besøk, samt mange muligheter for shopping!
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sommerferie på Costa Blanca, Spaniaborte
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 26-12-07 kl 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sommerferie på Costa Blanca, Spaniatinkadott har vel dekket det meste.
![]() |
#5 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferie på Costa Blanca, SpaniaMamma og pappa bor i Torrevieja
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln" Sist redigert av syllan : 20-11-07 kl 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Sommerferie på Costa Blanca, SpaniaGuadalest er et must ja
![]() |
#7 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Sommerferie på Costa Blanca, Spania
Vil nå påstå at Alicante er værre turistfelle enn Torrevieja..
![]() |
|
|