|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født? | |||
| Under 20 |
|
4 | 1,43% |
| Mellom 20-23 år |
|
36 | 12,90% |
| Mellom 24-26 år |
|
41 | 14,70% |
| Mellom 27-28 år |
|
32 | 11,47% |
| Mellom 29-30 år |
|
40 | 14,34% |
| Mellom 31-33 år |
|
60 | 21,51% |
| Mellom 34-35 år |
|
33 | 11,83% |
| Mellom 36-37 år |
|
19 | 6,81% |
| Mellom 38-40 år |
|
12 | 4,30% |
| Over 40 år |
|
2 | 0,72% |
| Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg har kun ett barn, var 27 år da han ble født. Hvis vi får flere barn skulle jeg jo ønske at det kom før jeg ble 30. Det er rett rundt svingen, så det gikk ikke. Men før jeg fyller 31 kanskje? Jeg synes absolutt ikke du er for gammel til nr 3. Det er overskuddet som bestemmer. Selv ønsket jeg å være "ung mor", uvisst hvorfor. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg stemte også feil. Jeg var 24 da jeg fikk eldstemann, 25 på mellomste og 28 på minstemann.
|
|
|
|
#103 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 32 da storebror ble født og 35 da lillebror ble født. Helt normalt i min omgangskrets.
|
|
|
|
#104 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Eg var 23 då eg fekk lille A. Dersom alt går etter planen vil eg vere 27-28 når eg får neste og siste barn. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Fikk mitt yngste barn noen måneder før jeg fylte 27. Skal ikke få flere og er veldig fornøyd med at ting ordnet seg slik at jeg har fått dem så ung.
|
|
|
#106 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var akkurat fylt 27 da minstemann kom.
|
|
|
#107 |
|
Bare sær
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 38 da jeg fikk den yngste. Skulle egentlig vært yngre, men barn kommer ikke alltid når man bestiller dem, spesielt ikke når man er blitt litt eldre.
|
|
|
#109 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?"Er glad jeg rakk å få sistemann før jeg fylte 30" |
|
|
|
|
|
#111 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 24 da jeg fikk yngste (og til nå eneste). Jeg var først i min omgangskrets, og yngst i barselgruppa. Men hadde jeg bodd på landet der jeg kommer fra, og ikke i Oslo, hadde det nok ikke vært så unormalt likevel. Jeg vil gjerne bli ferdig med babylaging før mannen blir 40 - så da har vi to år på oss. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 29, var akkurat fylt 27 da nr 1 kom til verden. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg skrev 36/37. Jeg er gravid nå, og vil være 37 før fødselen.
LilleRosin som 36-åring er et vrak i forhold til LilleRosin da hun ble gravid som 30-åring. 30 årige LilleRosin hadde knust den nåværende i alle idrettsgrener. Jeg kjører nå på likevel, og satser på å bli ferdig med godt resultat.
|
|
|
#115 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 19 da jeg fikk mitt første og eneste barn. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg har alltid tenkt at det hadde vært fint å bli ferdig med barn før fyllte 30. Var 29,5 år da minstemann kom. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?
Ja, det er på grunn av alderen min at jeg har fått barna så tett. Hadde jeg vært yngre med førstemann, hadde vi fått 2 tette, ventet noen år, og så fått 2 tette igjen. Jeg følte - som du føler - at jeg ikke hadde allverdens tid. 40 er for meg en grense med tanke på å få barn.
|
|
|
#118 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?
Jeg hadde ikke planlagt det så nøye, men var også 29 da minstemann kom. Nå er jeg glad jeg fikk ungene før jeg var 30. Var 25 da jeg fikk yngste |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 28 når minstemann kom. Førstemann kom når jeg var 18 år. |
|
|
|
![]() |
|
|