|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Til noen. Det har bare blitt sånn. De begynte, vi måtte bare følge på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Det startet med at venners barn fikk gave, men når er det blitt så mange at vi rett og slett har kuttet ut gaver til barna og heller gir til de voksne - dvs jeg gir gave til mine venninner (mannen og hans kompiser er ikke så nøye på det
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha. ![]() Sist redigert av Sue : 20-11-07 kl 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nope. Vi ønsker ikke å opprettholde gavehysteriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Til to venners barn. Fem barn til sammen.
![]() |
![]() |
#27 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Vi gir kun til dem man er fadder til. Mannen min som har en god del søsken gir ikke til hverandre, men kjøper heller noe ordentlig til niesene/nevøene våre. Dette ble søskene enige om, lenge før jeg kom inn i bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Da vi (og vennene våre) bare hadde ett barn, var det mange som fikk. Nå har det blitt trappet ned. Noen får fellesgave (spill eller CD), noen får ikkeno. Det trappes mer og mer ned år for år.
Hvorfor synes du det blir feil? Jeg er veldig glad for de fadderne som tar seg spesielt av det barnet de er fadder til. Det må da være helt OK at ett av barna har en relasjon de andre ikke har. Jeg hadde blitt lei meg dersom en av ungenes faddere hadde sluttet å gi barnet rpesang.
![]() |
#29 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Vi gav til venners barn før, men har kuttet det ut.
![]() |
#30 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei, det gjør vi ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Ja, det gjør vi
![]() |
#32 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Jeg gir julegaver til venners barn, men kun de som er mine/våre fadderbarn dvs. 10 stk.
![]() |
#33 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Gir til venners barn ja. Gave for ca. 100,- til hver. Samme gjør de til mine.
![]() |
#34 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Jeg kjøper gaver kun til min helt spesielle beste venninnes barn. Jeg var forloveren hennes da hun giftet seg, og hadde vært fadderen til barna, hvis jeg ville og var medlem i DNK. Både hun og barna hennes betyr noe helt spesielt for meg. Ja, også kjøper jeg gave til barnet til naboene, vi var på samme barselgruppe og tilbringer svært mye tid sammen. De passer jenta vår og vi passer gutten deres, og barna våre leker sammen flere ganger i uka.
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Til noen så, ikke til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Jeg kjøper ikke gaver til venners barn. Det er kun fadderbarn som får i tillegg til familie. Jeg har begrenset hele julegavehandelen veldig til andre enn nær familie og kjøper bare gave til ei venninne, alle andre har jeg kuttet ut.
![]() |
#39 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Jeg syns det er voldsomt mange å kjøpe gave til som det er, ca. 30 personer i den nære familien. Så jeg er veldig glad for at vi har begrenset julegaver til å gjelde familie. Unntaket er min beste venninnes sønn, som hun adopterte ifjor. Venninnen min ga alltid julegaver til mine gutter da de var små, så der vil jeg gi litt tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
intro
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Vi gjorde det før, men til slutt kom det ut av kontroll med mange titalls smågaver. Nå utveksler vi bare julegaver med noen få nære venner - også barna.
![]() |
![]() |
|
|