Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 11:07   #81
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men jeg ER ferdig med å kline med jenter i fylla. Tror jeg. For det er harry, det. Right, babe?

Ergo passer det som hånd i hanske inn i harrykvelden vår!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:07   #82
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

skriftlig?

Hvordan da?

x kom ikke på skolen igår, for han fikk den helsikens ørebetennelsen igjen?

Men som Liven sier, det heter den HELVETES ørebetennelsen.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes for øvrig alle som liker Sing Star o.l. bør melde seg i denne tråden. Jeg kan umulig tenke meg noe mer harry enn mennesker med karaoketilbøyeligheter.

Synge i fylla uten mikrofon er lov, vel?

Ikke at man trenger den.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg ser på alle serier TV2 sender kl 2140 på tirsdager.

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Forresten, jeg har tatovering også

Med alle disse, PLUSS de jeg ikke har quotet, er jeg visst blodharry!

Gammel 22-11-07, 11:10   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser for meg en vever esme i legekittel og avatarheksehatt som truer med å banke trailersjåfører. Ubetalelig!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:13   #84
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser for meg en vever esme i legekittel og avatarheksehatt som truer med å banke trailersjåfører. Ubetalelig!

Hehe, jeg er ikke vever, jeg har overarmer som lammelår. :råsterk:

Gammel 22-11-07, 11:14   #85
Left
Passiv

Standard

Jeg kan jo starte.

Jeg drikker ikke så ofte (lenger), men når jeg først er utpå, kan jeg bli temmelig vulgærfull. Det er egentlig ganske harry, særlig når man er gammel tobarnsmor.

Jeg ler meg skakk. Godt sagt. Her er det nok også sånn! Jeg drikker tilnærmet aldri på den måten lenger, så når jeg først ramler utpå, da gjøre det skikkelig

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:16   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg viste finger'n til en sopp som lå rett oppi rompa mi kjempelenge, da jeg endelig hadde mulighet til å kjøre inn til siden og slippe ham forbi. Han bråstoppet, sperret meg inne på rasteplassen og skjelte meg ut.

HAN var harry, han!

:intolerant:

Det er i sånne situasjoner man skulle hatt en esme i bilen.

Gammel 22-11-07, 11:16   #87
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kaller du meg dårlig mor?

Selvsagt. To barn og ikke Singstar... Makan. Du kan skylde deg selv når dine søte små om noen år raver rundt Oslo S og ber om penger til neste skudd.

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hah! Det er ingenting, jeg har for ikke så lenge siden i ettermiddagsrushet, bærtet, rullet ned vinduet, hyttet med neven ut gjennom vinduet og ropt "Nå får du faen meg bank snart" til en bilist som prøvde å skvise meg ut av min fil.

Dette skjer jo bare på film.

Gammel 22-11-07, 11:17   #88
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg viste finger'n til en sopp som lå rett oppi rompa mi kjempelenge, Han bråstoppet, sperret meg inne på rasteplassen og skjelte meg ut.

.

Gammel 22-11-07, 11:18   #89
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Selvsagt. To barn og ikke Singstar... Makan. Du kan skylde deg selv når dine søte små om noen år raver rundt Oslo S og ber om penger til neste skudd.

Look on the bright side, de er ihvertfall ikke på karaokekjøret!

Gammel 22-11-07, 11:19   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh.

Sopp = Han dustesjåføren i den dustebilen bak meg.
Rompa mi = Bak på bilen min.

Gammel 22-11-07, 11:21   #91
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å bruke a-endelser og tjukke l-er, og det er det sikkert noen som mener er harry. Hvis det er harry med trekantede adventsstaker, er jeg nok harry der også. Og så rakker jeg en del ned på Vestkanten, det er sikkert harry. Bruk av langfingeren i trafikken er heller ikke noe ukjent fenomen. Jeg har videre bodd seks år i Trøndelag, og jeg liker billig vin - ja, i grunnen alt som er billig. F.eks. går jeg på ingen måte av veien for å handle på Europris og Nille.

Jeg må også benytte anledningen til å slå et slag for Are Kalvøs Harry, som er noe av det morsomste jeg har lest. Selv flere år etter at jeg var ferdig med boka, går det knapt ei uke uten at jeg humrer innvendig ved tanken på Kalvøs viljeharry poptekster.

Gammel 22-11-07, 11:22   #92
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom på flere av mine harry egenskaper:

• Jeg er en avdanket trailersjåfør!
  • Jeg har to tatoveringer!
  • Jeg vil ha flere tatoveringer!
  • Jeg er colaholiker på vannvogna!
  • Jeg biter negler til jeg blør!

Gammel 22-11-07, 11:24   #93
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er jo trønder med mann fra selveste Byneset. Jeg er ferdig med å føle jeg må ha det ene eller andre.

Også har jeg magneter under neglene. Uansett skrubbing og skraping osv, så presterer jeg stadig en sørgerand eller to. :skrape:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:25   #94
Left
Passiv

Standard

Hjelp... jeg ser jo at jeg kvalifiserer til harry-stempel.
Jeg er avsindig til tider når jeg kjører bil, og det ikke går fort nok etter mitt hode. Hyler, skriker, fekter og viser finger`n. Prøver å beherske meg når ungene er med, men klarer det ikke alltid.
Sønnen min satt bak meg her forleden og brølte "SÅ KJØR DA MANN!!" Eh - vi sto på rødt lys...
Montro hvor han har det fra...

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:25   #95
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

Jeg er jammen glad jeg ikke kjenner noen som den beskrivelsen passer på.

Gammel 22-11-07, 11:27   #96
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette skjer jo bare på film.

Mannen min sier at jeg lever som en film.

Kanskje noe av det mest harry jeg har gjort var da jeg drakk meg kanonfull på en kirurgikongress. Sammen med en kompis klatret jeg opp 6 meter langs veggen på et laftet hus, og brøt oss inn i et rom som vi trodde hadde nachspiel, (selv om det var helt mørkt, men jeg tenkte ikke så klart), og da nattbordslampen ble tent så gikk jeg straks bort og dro av teppet på de personene som lå der og fant avdelingsoverlegen og kona i en hyrdestund. Vi var så fulle at vi ble stående et halvminutt og glo før vi ropte Faen! og sprang ut av rommet.

Det var litt sånn filmaktig øyeblikk egentlig.

Gammel 22-11-07, 11:28   #97
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kanskje noe av det mest harry jeg har gjort var da jeg drakk meg kanonfull på en kirurgikongress. Sammen med en kompis klatret jeg opp 6 meter langs veggen på et laftet hus, og brøt oss inn i et rom som vi trodde hadde nachspiel, (selv om det var helt mørkt, men jeg tenkte ikke så klart), og da nattbordslampen ble tent så gikk jeg straks bort og dro av teppet på de personene som lå der og fant avdelingsoverlegen og kona i en hyrdestund. Vi var så fulle at vi ble stående et halvminutt og glo før vi ropte Faen! og sprang ut av rommet.

Det VAR jo et nachspiel, da.

Gammel 22-11-07, 11:28   #98
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 22-11-07, 11:31   #99
Left
Passiv

Standard

Jeg ler så jeg rister

Jeg har forøvrig vært oppe i H`en på Olavsgaard - altså den øverste H i skiltet "HOTELL" - og da jeg kom hjem hadde jeg et krus med bilde av Olavsgaard på, og hvor det under sto "stælt på Olavsgaard"
Husker ikke VELDIG mye av det egentlig, men vi måtte klatre i stige
Er ikke det blodharry så vet ikke jeg.

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:31   #100
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg ekstra glad for at dagens plan er å kjøpe PS og Singstar i julegave til jentene. Saved by the bell.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

F.eks. går jeg på ingen måte av veien for å handle på Europris og Nille.

Nille er jo genialt når man har bursdager eller barn som skal i bursdager.

Jeg kan også drikke meg litt for full hvis jeg først finner det for godt. Da synger jeg gjerne også, og blir verdensmester til det meste. Ganske harry, ja.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.