Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Problemer med å lese innlegg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 11:12   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemer med å lese innlegg

Jeg har store problemer med å lese innlegg i dag.

Wonder why ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00527.JPG (48,6 KB, 30 visninger)
Gammel 22-11-07, 11:13   #2
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Problemer med å lese innlegg

Hahaha kjenner til problemet..

Gammel 22-11-07, 11:13   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...også DE flotte innleggene som katta sperret for også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:15   #4
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Her er min i fjor.. nå er hun mye større å liker å sitte foran skjermen..
(kansje de er i slekt..)

Gammel 22-11-07, 11:20   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...også DE flotte innleggene som katta sperret for også.

Hehe, og det der kan jo være hvilken som helst tråd på FP for tiden. HP, du har ikke mulighet til å lage en grafisk framstilling av aC sin postefrekvens fra dag til dag nå som det nærmer seg eksamenstid?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:20   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hehe, og det der kan jo være hvilken som helst tråd på FP for tiden. HP, du har ikke mulighet til å lage en grafisk framstilling av aC sin postefrekvens fra dag til dag nå som det nærmer seg eksamenstid?

Sssshhh!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:21   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Herlig!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:38   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er godt vi har årvåkne moderatorer her, sier jeg bare.

Gammel 22-11-07, 11:42   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er godt vi har årvåkne moderatorer her, sier jeg bare.

De bildene er herlige!

Gammel 22-11-07, 11:49   #10
Frantzen
Passiv

Standard

Hehehe, kjenner til den sorten der ja. Pusen min har det med å komme å kødde til innleggene jeg selv skriver, hun.
Er nok en wanna-be moddepus

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:52   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Næmmen!
Skjønner at det ikke er så enkelt å lese innlegg, jeg, men det var da en svært vakker grunn også.
Forresten så syntes jeg at jeg kunne lese i øynene hennes "Vil du se til å løsrive deg fra den greia og komme deg ut på kjøkkenet og gi meg mat i stedet?"

Nå kjente jeg at det var fryktelig trist å ikke ha sånne problemer lenger...

Gammel 22-11-07, 12:29   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Næmmen!
Skjønner at det ikke er så enkelt å lese innlegg, jeg, men det var da en svært vakker grunn også.
Forresten så syntes jeg at jeg kunne lese i øynene hennes "Vil du se til å løsrive deg fra den greia og komme deg ut på kjøkkenet og gi meg mat i stedet?"

Nå kjente jeg at det var fryktelig trist å ikke ha sånne problemer lenger...

Det samme her. Minnes en pus som ikke lot oss lese avisen.

Artig katt forresten, de er flinke til å kreve oppmerksomhet.

Gammel 22-11-07, 13:20   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så nydelig grunn til ikke å få lese innleggene her da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 13:26   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Her er et annet bilde av pusen min.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kopi av Exopeel 1 002.jpg (162,3 KB, 6 visninger)
Gammel 22-11-07, 15:31   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fin pus du har.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.