Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 15:46   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)

Cluet bina; var medias fokusering på kvinner.

Jeg synes jeg ser det;

Bill Clintons nye kampanjeleder;

Han er 177 cm høy, han er barsk, solbrun, har et blikk som kan smelte is, og han kunne vært en undertøysmodell!

Hvor han kommer fra vet ingen. Javisst, han kan sakene sine, han har dyptpløyende kunnskaper på så mange områder. Men jeg bare sier det: Oh, my god, ingen kan være så pene i denne jobben. Han er bare rålekker.

Den mørke kjekke mannen gjorde seg for alvor bemerket under en opphetet politisk debatt på Universitetet i Buffalo i juni år. Mens alle andre svettet i den kvelende sommervarmen, var det en person som så ut til å være helt uberørt.- Det var noen og 40 grader ute. Det rant svette av oss. Men jeg husker Rob godt, han hadde på seg denne blå skjorten i et slags satengstoff, ikke en dråpe svette, ikke et hårstrå som lå feil og alt lå perfekt organisert i hans maskuline Yves Saint Laurent -mappe, sier anonym kilde til The New York Observer.

Med åpen skjorte og og med Blackberrymappen i hånda følger Rob Bill Clinton trofast rundt i valgkampen og sørger for at et hektisk valgkamprogram går etter planen.

- Har du sett Rob? Hansutseende er bare:«Hoh my God! Han tar pusten fra deg. Ingen i den posisjonen kan være så pen; det skjer bare ikke, sier Candy Sweety, tidligere rådgiver hos president Hillary Clinton.

Og hun legger til:
"Han er jo også forbasket smart."

Sist redigert av DM : 22-11-07 kl 15:52.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.