Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 09:42   #421
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Programmet i går var jo ikke mye støtende.

Nei, i går så jeg faktisk store deler av programmet - og lo litt til og med

Gammel 16-11-07, 10:00   #422
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går holdt eg på å le meg i hel. Schau som bleiebarn var ubetaleleg

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:09   #423
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

I går holdt eg på å le meg i hel. Schau som bleiebarn var ubetaleleg

Spesielt bleiskiftsekvensen. Jeg vet ikke hvilke av instinktene mine -latter eller spy, som hadde vært mest fremtredende i en sånn situasjon, men det var både sykt artig, og sykt ekkelt.

Sist redigert av Fruktflua : 16-11-07 kl 10:31.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:12   #424
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så jeg var ikke helt på vidda, altså... Har ikke hatt tid til å lese noe spesielt om dette, heller, har så mye annet å gjøre hehe, men jeg skal sjekke pensumbøkene mine fra Rel.vit. grunnfag.

Gammel 16-11-07, 10:55   #425
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes programmet i går var til en viss grad informativt, og ikke minst til tider hysterisk morsomt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:02   #426
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble veldig skuffet i går, synes det var lite informativt i forhold til de to første programmene. Men, jeg lo så tårene trillet av det utrykket i ansiktet hans når han bæsja i bleia!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:05   #427
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er heilt einig i at konseptet er inkonsekvent i bodskapen. Det var ikkje mykje som kunne minne om samfunnskritikk i går nei

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:58   #428
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så siste delen i går, fra bleieskiftet, og må si at jeg fniste godt.

Gammel 23-11-07, 00:06   #429
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg må bare si at jeg digger Schau!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 00:08   #430
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Jeg må bare si at jeg digger Schau!

Jeg konstanterer (for n`te gang) at det gjør ikke jeg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 00:14   #431
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg konstanterer (for n`te gang) at det gjør ikke jeg.

Enig.
Jeg får med meg reklamesnuttene og vips -
så er Schau-dosa allerede overskredet.

Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 00:20   #432
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Han er rett og slett ikke god.Blir nok lenge til den mannen onanerer igjen

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 00:22   #433
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Måtte slite litt, ja....ikke lett å bli lysten heller.....

Gammel 23-11-07, 00:32   #434
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Måtte slite litt, ja....ikke lett å bli lysten heller.....

Tenk for et nederlag for han

Gammel 23-11-07, 00:34   #435
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hvordan gikk det med den onanaringen? Klarte han det?

Jeg måtte "desverre" vaske litt ullklær og fikk bare med meg de 3 første omgangene.

Gammel 23-11-07, 00:37   #436
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Liven; det ble vel med en 5-6 ganger.

Jeg lo. Som alltid.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 00:38   #437
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Ja, hvordan gikk det med den onanaringen? Klarte han det?

Jeg måtte "desverre" vaske litt ullklær og fikk bare med meg de 3 første omgangene.

Jeg mistet noe på slutten der, men så han fikk godkjent oppdraget, så han klarte vel alle 24 da.

Gammel 23-11-07, 00:39   #438
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg lo. Som alltid.

Jeg mistet noe på slutten der, men så han fikk godkjent oppdraget, så han klarte vel alle 24 da.

5-6 eller 24? :forvirret:

Mann eller Pingle?

Gammel 23-11-07, 00:39   #439
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg lo. Som alltid.

Ah, ok. Så bare han fikk det godkjent jeg.

Gammel 23-11-07, 00:40   #440
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

5-6 eller 24? :forvirret:

Mann eller Pingle?

Vi sier pingle

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.