|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Masker. Jeg synes det er kjempeekkelt med masker! Vet ikke hvorfor - kanskje jeg ble skremt som barn eller noe sånt?
![]() |
#2 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd meitemarker, åmer og slanger.
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg takler ikke å svømme i vann, eller basseng. Jeg er livredd for å drukne. Og spesielt der som det er dypt vann. Jeg er redd noe skal ta meg når jeg svømmer. Jeg hadde en ekkel opplevelse da jeg var 12 år. Klassen var på badetur til en liten elv. 2 klassevenninner svømte utover, og så stoppet de opp. De sa til meg at her var det grunt, og jeg kunne stå. Jeg svømte ut, og satte beina ned. Og jeg sank nedover i vannet.
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg oppfatter det ikke selv som merkelig (men klart irrasjonelt), og det er en viss frykt for lange kjellerganger. Der er det kriker og kroker, massevis av dører, det lukter vondt, lyset kan gå - det er i det hele tatt ordentlig ekkelt. Loft, derimot, er bare kos.
![]() |
#5 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har sterk høydeskrekk, og klarer ikke en gang gå opp stigen til loftet, eller sove øverst i køyeseng.....
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Svømme i ukjente vann. Stranda går greit, der jeg ser stein og tang. Fikk bena borti bunnen en gang på hytta og holdt regelrett på å drukne på 1 meters dyp. Heldigvis var det en som rodde ved siden av.
![]() |
|
|