Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 08:15   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Masker. Jeg synes det er kjempeekkelt med masker! Vet ikke hvorfor - kanskje jeg ble skremt som barn eller noe sånt?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 08:26   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er livredd meitemarker, åmer og slanger.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:45   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg takler ikke å svømme i vann, eller basseng. Jeg er livredd for å drukne. Og spesielt der som det er dypt vann. Jeg er redd noe skal ta meg når jeg svømmer. Jeg hadde en ekkel opplevelse da jeg var 12 år. Klassen var på badetur til en liten elv. 2 klassevenninner svømte utover, og så stoppet de opp. De sa til meg at her var det grunt, og jeg kunne stå. Jeg svømte ut, og satte beina ned. Og jeg sank nedover i vannet. Det var ekkelt og jeg fikk panikk. Jeg måtte ha hjelp til å komme på land, og det var nok to jenter som angret seg veldig etter denne hendelsen.

Jeg bader sjelden ute om sommeren, takler ikke det. Og det er veldig sjelden jeg bader i basseng også. Har hatt mange ekle mareritt etter dette.

Jeg holdt på å bli bitt av en huggorm da jeg var liten, jeg skulle bak en busk å tisse før vi skulle bade. Og da jeg tok vekk busken, så lå det en hoggorm, klar til å hugge. Jeg er livredd slanger den dag i dag, og har hatt en del mareritt om slanger. Takler dårlig å se ekle slanger på tv og i blader.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 11:09   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppfatter det ikke selv som merkelig (men klart irrasjonelt), og det er en viss frykt for lange kjellerganger. Der er det kriker og kroker, massevis av dører, det lukter vondt, lyset kan gå - det er i det hele tatt ordentlig ekkelt. Loft, derimot, er bare kos.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 11:12   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sterk høydeskrekk, og klarer ikke en gang gå opp stigen til loftet, eller sove øverst i køyeseng.....

Så får jeg nesten panikk av veps og bier. Det har nok sammenheng med at jeg fikk en hel biesverm i hodet som stakk meg, da jeg var liten.

Gammel 23-11-07, 08:29   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Svømme i ukjente vann. Stranda går greit, der jeg ser stein og tang. Fikk bena borti bunnen en gang på hytta og holdt regelrett på å drukne på 1 meters dyp. Heldigvis var det en som rodde ved siden av.

Veps, jeg får hattifnatten av det. Hysterisk, kavende og fektende kvinne. Edderkopper er jeg ikke så ille med lengre, ikke etter vi bodde i et edderkopphus.

Også har jeg flyskrekk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.